בעקבות ההסתה

חשש חרדי: הכינוס נגד האקדמיה לא יקבל מימון?

מפיקי הכינוס בארנה חוששים שהעירייה לא תעביר את המימון לאירוע. בשיחה עם "כיכר השבת" אומרים הגורמים כי אפשר ו"בעקבות הסתה של חילונים התקציב לא יועבר" (חרדים, בארץ)

כנס חרדי בארנה. ארכיון (צילום: Mendy Hechtman/Flash90)

גורמים חרדים בירושלים הביעו היום (שלישי) חשש כי העירייה לא תעביר את התקציב למימון האירוע שהתקיים היום באיצטדיון ארנה בירושלים ועסק נגד פגעי האקדמיה.

בשעות האחרונות, פנה היועץ המשפטי של עיריית ירושלים אלי מלכה למפיקי האירוע בארנה, ודרש מהם הבהרות באשר לקיום האירוע. גורמים חרדים הביעו חשש בשיחה עם "כיכר השבת" כי "בעקבות ההסתה אפשר והתקציב לא יועבר". העירייה אמורה לממן חלק גדול מהאירוע, ועל פי הסיכום המוקדם היא אמורה להעביר 200 אלף שקלים להפקת האירוע.

כזכור, "כיכר השבת" חשף בשבוע שעבר כי חלק גדול מהכינוס ימומן על ידי עיריית ירושלים בהשתדלות נציג יהדות התורה אליעזר ראוכברגר מ'דגל התורה' ויוסי דייטש מ'אגודת ישראל'.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמרו המארגנים כי "מדובר בכינוס חברתי שחלק ממנו יהיה מופע של שירים ומוזיקה וחלק ממנו דרשות הרבנים".

"מותר לציבור החרדי לקבל תקצוב על אירועי תרבות משלו ואף אחד לא יכול להתערב לנו בתכנים", הם מבהירים. "הרי גם במוסדות הלימוד שלנו אנחנו מקבלים תקציבים מהמדינה ובכל אופן מחנכים נגד השפעת רוח זרה ותכנים מבחוץ". "ובכלל אם לחילונים מגיע אירועים של ספורט אין שום סיבה שלנו לא יגיע מימון לתרבות חרדית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר