אמיץ מידי

נהג הטרקטור המשתולל נמלט ממאסר בית

נהג הטרקטור שהפך רכב של אנשי ההוצאה לפועל ונעצר לאחר מכן, נמלט ממאסר הבית אליו שוחרר. היום יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים (משטרה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet)

לפני כשבועיים התקבלה במשטרת ישראל קריאה מחברה המספקת שירותי הוצאה לפועל כי באתר בניה ברח' הסיבים בפ"ת אדם חייב שבאו לחלט את רכבו עלה על טרקטור והפך את אחד מרכבי המבצעים של ההוצאה לפועל ונמלט עם הטרקטור.

שלושה ימים לאחר פתיחת החקירה אותר הטרקטור כשהוא נטוש ברח' וויצמן בפ"ת. הטרקטור נתפס והסריקות אחר החשוד בביצוע המעשה נמשכו.

לפני כשבוע, בפעילות משטרתית, אותר ונעצר בדרום הארץ החשוד תושב חורה בן 32, לאחר מכן הוא הועבר לתנאי מעצר בית מלא, מה שלא הפריע לו יומיים לאחר מכן לצאת מהבית.

שוטרים שסיירו רגלית ברחוב הסיבים בפתח תקווה הבחינו בחשוד כשהוא יושב ליד נהג משאית המובילה עפר. משזיהה השוטרים, הורה עפ"י החשד, לנהג להימלט מהמקום, השוטרים ביצעו מרדף רגלי אחר המשאית וזיהו את החשוד נכנס לרכב פרטי ונמלט.

עוד באותו לילה בוצעו ביקורי מעצר בית בביתו בישוב בדרום, אך הוא לא היה ורק למחרת הוא הסגיר את עצמו בתחנת המשטרה בפתח תקווה. ביום ג' הוגשה כנגד החשוד הצהרת התביעה בדבר הכוונה להגיש כנגדו כתב אישום ומעצרו הוארך עד היום למרות בקשת עורך דינו שנדחתה על הסף.

היום יוגשו כנגד החשוד כתבי אישום ובקשת מעצר עד תם ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר