בזכות התפילה

מלך מרוקו מימן את שהות בן האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא

בנו הגדול של האדמו"ר רבי ברוך אביחצירא ערך מסע תפילה לקברי אבותיו זיע"א במרוקו. בעקבות תפילה לשלומה של מלכות מרוקו שערך, הורה המלך לממן את שהותם (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
התפילה לשלום מלכות מרוקו (צילום: באדיבות המצלם)

הרב יהודה אבוחצירא, בנו הגדול של האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא ויו"ר מוסדות בבא סאלי יצא בליווי מספר נגידים למסע קודש של תפילה בקברות אבותיו הקדושים במרוקו.

בשיאו של המסע הגיעה המשלחת לעיר ארפוד, בה טמון כ"ק האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא זיע"א שיום הילולתו חל בתאריך י"ד בכסלו. המשלחת החלה באמירת ספר התהילים והזכירה את שמות התורמים.

בסיום אמירת התהילים וסדר התפילות הנהוג, התיישבו הנוכחים לסעודת מצוה לכבודו של בעל ההילולא כאשר רבי יהודה אבוחצירא מסר שיחה מדברי בעל ההילולא ואף הרחיב על גודל דמותו כפי ששמע ממור זקנו סידנא בבא סאלי זיע"א וממור אביו האדמו"ר רבי ברוך.

כחלק מהמסע, נשארה המשלחת לשבות בעיר ארפוד. במהלך השבת, הגיע נציגו האישי של המלך המכהן כמושל המחוז לסעוד עם המשלחת את סעודת השבת.

כשעתיים לאחר צאת השבת החלה ההתארגנות ליציאה לכיוון קזבלנקה אך התברר שישנו שלג כבד שיקשה על נסיעה רציפה, ובעצה אחת הוחלט על קיומה של סעודת מלווה מלכה.

מושל המחוז ביקש לקחת חלק אף בסעודה זו וכאן הוא זכה להפתעה, בעת שהרב יהודה אבוחצירא ערך תפילה לשלומה של מלכות מרוקו ולשלומו של המלך.

האורח החשוב יצר קשר עם בית המלוכה וסיפר בהתרגשות על התפילה שנערכה לכבוד המלך. לאחר מספר דקות הגיעה שיחה מארמון המלוכה ומשם יצאה ההוראה שיש להחזיר לרב ולכל הקבוצה את כספם וכי הם נחשבים אורחי המלך וכל ההוצאות ישולמו על ידי ארמון המלך.

מלך מרוקו אף נתן הוראה להנהלת המלון להשאיר את הקבוצה שם ולדאוג עבורם לכל פרט עד שתתאפשר הנסיעה לכיוון קזבלנקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר