פרשת ההברחה

ועדת הכנסת החליטה: חסינות ח"כ באסל גאטס - תוסר

ועדת הכנסת החליטה לקבל את בקשת יו"ר הכנסת להסיר את חסינות ח"כ באסל גאטס החשוד שהבריח פלאפונים ומכתבים לתוך כלא קציעות והעברתם למחבלים רוצחים (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הדיון בוועדה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ועדת הכנסת בראשות ח"כ יואב קיש החליטה לקבל את בקשת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין להסיר את החסינות לח"כ באסל גאטס החשוד שהבריח פלאפונים ומכתבים לתוך כלא קציעות והעברתם למחבלים עם דם עם הידיים.

מחר (חמישי) תתכנס - באופן חריג - מליאת הכנסת בשעה 16:00 ותאשר סופית את שלילת החסינות מהח"כ הערבי בכדי לאפשר למשטרה לעצור אותו במידת הצורך ולערוך חיפוש בביתו.

במהלך הדיון אמר עו"ד רז נזרי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, כי העבירות בהם חשוד גטאס הן עבירות חמרוות שעונשם נע בין שלוש לעשר שנות מאסר.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר כי "הסרת חסינות לחבר איננה דבר של מה בכך, ככל הידוע ועל פי היועמ"ש קיים כבר עתה בסיס מוצק נגדו לביצוע העבירות, כן יש לראות את הדברים בצורה חמורה. בית המחוקקים איננו מקלט למי שפועל נגד מדינת ישראל".

הבוקר פנה היועמ"ש אביחי מנדלבליט ליו"ר הכנסת: "בקשה חריגה זו נשענת על תשתית עובדתית המצדיקה את הסרת החסינות וכי עניינה באלה: מתן אפשרות למערכת אכיפת החוק להמשיך לברר את החשד העומד נגד ח"כ גטאס, והבטחת המשך ההליך הפלילי נגדו. מאחר שמדובר בחקירה מתנהלת ומתפתחת, אבקש לדון בבקשה זו בדחיפות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר