ההיסטוריה חוזרת

הגר"ש כהן ימסור את 'השיעור השבועי' של מרן הגר"ע יוסף

נשיא המועצת ראש הישיבה הגר"ש כהן יחל למסור - לראשונה - את השיעור השבועי של מרן הגר"ע יוסף שהחל בבית המדרש 'יחווה דעת' לצד חבר המועצת הגר"ד יוסף • השיעור יועבר בלווין (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה, הגאון חכם שלום כהן, יחל למסור 'שיעור שבועי' בבית המדרש 'יחווה דעת', שיועבר בשידור חי בלווין, שיעור אותו היה מוסר מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל.

הגר"ש כהן מגיע בפעם הראשונה, על פי בקשתו של חבר המועצת הגאון רבי דוד יוסף, למסור את השיעור השבועי הקבוע של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל כפי שהיה במתכונתו הראשונית בבית המדרש "יחווה דעת", שיעור שהפך למסורת רבת שנים.

הגר"ד יוסף, שייסד וחידש בתקופה האחרונה את השיעור הוותיק, המתקיים בקביעות בכל יום ראשון, שיעור אשר במשך שנים רבות היווה אבן דרך והנהגה לכלל הציבור הספרדי בארץ ובעולם, ביקש מנשיא המועצת הגר"ש כהן להמשיך את מסורת אביו מרן הגר"ע יוסף במסירת השיעור.

השיעור המשותף, אשר יועבר בשידור חי בלוויין, יתקיים לראשונה ביום ראשון הקרוב, ליל נר שני של חנוכה, בבית המדרש 'יחווה דעת' ומעורר ציפייה בקרב הציבור הספרדי שרואים בו את המשך המסורת וההנהגה כאשר לראשונה כאמור נשיא המועצת חכם שלום ימסור את השיעור השבועי המסורתי במקומו של מרן הגר"ע יוסף.

תלמידי הגר"ש מוסיפים ואומרים כי "יש בבשורה זו הארה מיוחדת המתאימה לימי החנוכה ולשפע שאנו זוכים מאור נרות החנוכה ומקווים ומייחלים ששיעור זה יהפוך לקבע לזכותו של מרן הגר"ע ולמענם של הציבור הגדול הצמא לדברי אלוקים חיים ולהנהגתו ודברי קדשו של נשיא המועצת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר