הכשל של 'מודיעין אזרחי'

החשודים בגניבת המיליונים: עובדי הבלדרות המאובטחת

המשטרה עצרה שני עובדים במחלקת בלדרות מאובטחת במודיעין אזרחי החשודים בגנבת שני שקים של כסף שהכילו שלושה מיליון שקלים וחצי. החשודים מכחישים כל קשר (חדשות, בארץ)

חברת מודיעין אזרחי. אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

המשטרה עצרה שני עובדים בחברת האבטחה 'מודיעין אזרחי', שעל פי החשד גנבו שני שקים של כסף מזומן ובהם שלושה מיליון שקלים וחצי.

החשודים עבדו במחלקה האחראית על העברת כספים מאובטחת. מחקירת המשטרה עלה, כי השניים פנו למנהלי העבודה שלהם בתום משמרת העבודה וטענו כי חסרים להם שני שקים של כסף. החברה ערכה חקירה פנימית שבסיומה עירבה את המשטרה. שני העובדים הובאו בפני בית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

מעורכי הדין המייצגים את החשודים בגניבת הכסף נמסר: "מדובר בעובדים מסורים של החברה, שמיד כשגילו שהכסף אבד דיווחו לממונים. הם משתפים פעולה עם החוקרים ומכחישים את כל החשדות. אנו מצפים שהמשטרה תמצה את החקירה. הסיטואציה אינה מוכרת להם והם נמצאים במצב קשה".

יצויין, כי בדיון שנערך בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם של שני החשודים, הודיע תחילה נציג המשטרה כי החשודים בגניבת הכסף הם עובדי חברת שירותי האבטחה ברינקס, אך בהמשך פורסמה הבהרה שלפיה החשודים עובדים בחברת האבטחה "מודיעין אזרחי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר