לא תאמינו מה העונש על נהיגה בשכרות בקנדה

משטרת קנדה, לוקחת את עניין הנהיגה בשכרות ברצינות מאד, ומאיימת בעונש אכזרי במיוחד. ובכן, העבריין השיכור יעצר, יינזף, ו...יאלץ לשמוע מוזיקה גרועה בפול ווליום (Men)

ריצוי תקופת מאסר, שלילת רישיון, קנסות כבדים, השפלה פומבית או הפחד מלפגוע בחייו של אדם אחר. אם הסיבות האלה לא ימנעו ממך לנהוג בשיכרות, אז מה כן? למשטרת קנסינגטון בקנדה, יש עונש 'אכזרי' ובלתי רגיל עבור כל מי שיושב מאחורי ההגה תחת השפעת אלכוהול.

לפי פוסט אחרון בעמוד הפייסבוק שלהם (שכבר אינו ציבורי יותר), אם שוטר תופס אותך על נהיגה בשכרות, הוא יעצור אותך, ירשום אותך, ויכריח אותך... לשמוע אלבום לא מוצלח של הלהקה הקנדית 'ניקלבק' בפול ווליום כל הדרך אל הכלא. ואתם עוד חשבתם שהקנדים שלווים אה?

לעת עתה, האלבום נשאר בבטחה בתוך עטיפת הצלופן שלו, כמו טיל בליסטי בין-יבשתי בתוך סילו בצפון דקוטה, מוכן להשמיד את עור התוף של נהג שיכור תמים.

על פי ה-CBC News, ממשטרת קנסינגטון נמסר כי הם מנסים "לשים קצת הומור לתוך עניין רציני מאוד של שתייה ונהיגה". עפ"י דיווח של ה-CNN. המשטרה מסרה את התנצלותה ללהקת 'ניקלבק': "מצטעים שהפכנו את השירים שלכם לעונש"

"מצטערים שהפכתם לעונש". להקת ניקלבק (צילום: שאטרסטוק)

כדי שלא לפגר אי שם מאחור, משטרת מינסוטה החליטה בעקבות להשמיע 'קאברים' של להקת הבנים "וון דירקשן" בדרך אל מכלאת השיכורים, ואין לדעת מה מחזיקים שוטרים ממדינות אחרות בתאי הכפפות של הניידת שלהם.

תכלס, אם זה עובד, אז למה לא? בארצות הברית, המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) אומר שנהגים שיכורים גורמים למותם של כמעט 10,000 אנשים מדי שנה, ומהווים 30 אחוזים ממקרי מוות בעקבות תאונת רכב. אז אם נשק 'ניקלבק' עובד אז שווה לנסות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר