כמה רמות מעל

עדיין לא יודעים מה אתם עושים בחנוכה?

אם המשפחה מחפשת חווית קנייה יחודית, כדאי שתכירו מה הולך בקניון רמות. מופעים, יצירות, וכמובן עשרות חנויות של מגוון המותגים בארץ. ירושלמים? עולים לירושלים? אל תפספסו (צרכנות, שיווקי)

חוויה לכל המשפחה: צעירים ומבוגרים כאחד. אילוסטרציה (צילום: Alon Kenig/Flash90)

חנוכה הגיע, ואתם מחפשים מה לעשות עם המשפחה? שבוע הבא אפשר לשלב גם קניות וגם דרך מהנה להעסיק את הילדים.

קניון רמות בירושלים מציג חנוכה מדליק במיוחד לאורך כל חג החנוכה. כל יום שתגיעו לקניון תהנו מפעילויות ומופעים שונים, במיוחד אלו שיעסיקו את הילדים (והאמת? גם את ההורים...)

הקניון בכלל מציג חווית קנייה ייחודית שמביאה לכם את כל מה שצריך במקום אחד: שדרת מותגי אופנה מהמותגים המובילים בארץ, מתחם מזון מהיר, מסעדות ובתי קפה, חנויות שירותים שונות ועוד ועוד.

המתחם המסחרי קרוב לצירי התנועה הראשיים בירושלים ומאפשר הגעה נוחה, קלה והכי חשוב: מהירה, מכל רחבי העיר. אם אתם ירושלמים, או עולים לירושלים - פשוט עוצרים לכל מה שצריך.

בחנוכה הקרוב תקבלו גם בונוס במיוחד לאורך כל השבוע: ביום ראשון תקבלו שידור חי של קול ברמה של תכנית "המבוקשים" של עמירם בן לולו, בהשתתפות משה קליין, שלום בריינהולץ וקובי ברומר.

והילדים? במהלך השבוע יתקיימו בקניון רמות שלל אטרקציות: אמנות והכנת נרות ושמן זית, מופע סיפורים עם ר' אלתר, ואם כבר מופעים: בשיתוף בית חב"ד רמות תקבלו גם מופע זיקוקים והגרלה.

ביום חמישי מציג הקניון שעת סיפור עם הסופרת מנוחה פוקס, חגיגות יום הולדת לילדי חודש כסליו ו..."ההגרלה הגדולה". כמובן שכל אלו ילוו במופע אור ואש.

חנוכה מדליק בקניון רמות מציג את השילוב של חווית קניות ותעסוקה מעולה לילדים בחג.

לכל מה שצריך לדעת בחנוכה| פשוט לחץ כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר