כשראש ממשלת בריטניה פינק את אשתו ברכב 'יד רביעית'

איזה רכב לקנות? יד ראשונה או שניה ומטה? אם אשתך מתלוננת על הרגלי החיסכון הגובלים בקמצנות שלך, ואינה מתפשרת על רכב שאינו מהניילונים הסיפור הבא יתן לך תשובה מוחצת (Men)

חדש מהניילונים... | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הגעתם לצומת בחיים. רוצים לקנות רכב סוף סוף, שנים חסכתם וחלמתם, אך פה אתם נתקלים בהתלבטות עמוקה וקשת הכרעה: איזה יד לקנות. ולא, אנחנו לא מדברים על סחר באיברים, אלא על השאלה המכריעה האם לקנות רכב פשוט יותר אך חדש מהניילונים, או רכב יד שניה , שלישית או רביעית מדגם יקר יותר…

אם יש לך התמכרות רצינית למכוניות ורכב יד שניה ומטה לא בא בחשבון מבחינתך, לך על זה (ועל המשכנתא). אך אם אשתך היא זו שמתלוננת על קמצנותך ולא מתפשרת על רכב שמד הקילומטרז' שלו מראה על יותר מ-10, תמיד תוכל להבטיח לה שלא תדאג, אתה תקנה לה רכב כמו שקבלה אשתו של ראש ממשלת בריטניה לשעבר.

תנשום, אנחנו לא מתכוונים ללמבורגיני עם דלת מתרוממת, ואתה גם לא הולך להפרד מכמה מליונים ירוקים, 10,000 שקלים יספיקו לך בהחלט. לא הבנת? נסביר.

הכל התחיל בבוקר שגרתי אחד בפרבר מנומנם, כשאת השגרה המשועממת הפרה הופעתה של שיירת שרד יוקרתית שעשתה את דרכה הישר אל תוך מגרש מכוניות משומשות. נסו לדמיין תדהמת התושבים כאשר מתוך אחת המכוניות יצא ראש הממשלה בדימוס, דייויד קמרון בכבודו ובעצמו והודיע לבעלי המקום כי הוא מחפש מכונית חדשה, (טוב נו לא כ"כ חדשה) ל… ניחשתם נכון, אשתו היקרה, סמנתה.

לאחר סקירה קצרה של המלאי בחר קמרון ניסאן מיקרה כחולה ומקומטת, שמד הקילומטז' שלה מורה על 148,000, וניגש למוכר בעצמו לסדר את התשלום. 2167$ היה הסכום המכובד שנקבע על הגרוטאה המשומשת וראה"מ לשעבר אפילו לא התמקח על המחיר, רק שילם ופנה מיד לדואר כדי לסדר את תשלום המס המקובל בבריטניה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר