אושר סופית

המחבל מהפיגוע בגרמניה נורה באיטליה

לאחר מצוד ארוך נורה הלילה (ה') המחבל הדורס מגרמניה, אניס אל עמאדי בפרברי העיר מילאנו שבאיטליה שם התחיל לירות בשוטרים תוך צעקות "אללה אכבר" (חדשות בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

שר הפנים של איטליה מארקו מיניטי אישר במסיבת עיתונאים כי האדם שנורה הלילה (ה') למוות בפרבר של העיר מילאנו הוא אניס אל-עאמדי, המחבל שביצע את פיגוע הדריסה השבוע בברלין.

במקביל, מאות בני משפחה, חברים ומכרים משתתפים בשעה זו בהלווייתה של דליה אליקים שנרצחה בפיגוע הדריסה השבוע בברלין, בבית העלמין בהרצליה. בעלה רמי נפצע קשה ומאושפז עדיין בבית חולים בברלין.

גורם ביטחוני דיווח כי המחבל בפיגוע הדריסה שבוצע השבוע בברלין נורה למוות באזור העיר מילאנו באיטליה.

מוקדם יותר העיתון האיטלקי "לה רפובליקה" דיווח כי הלילה המשטרה עצרה אדם חשוד לבדיקה שגרתית באזור העיר, הוא צעק "אללה אכבר" וירה לעברם, פצע שני שוטרים - וחוסל. דווח כי גבר החשד שהחשוד היה פעיל טרור ובבדיקת טביעות אצבעותיו התברר כי מדובר בפושע נמלט מבוקש מאוד - המחבל הדורס.

שר הפנים הגרמני מסר כי חיסולו של החשוד בביצוע פיגוע הדריסה בברלין, על ידי שוטרים באיטליה, "הוא הקלה". זאת לאחר מצוד גדול שנערך אחריו מרגע התאונה.

כזכור, ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) נטל את האחריות לפיגוע הדריסה שאירע ביום שני בברלין שבגרמניה. בפיגוע נהרגו 12 בני אדם וכ-48 נוספים נפצעו, בעת שמשאית דהרה לתוך המון אדם בשוק חגיגי שנפתח בברלין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר