קבלות לחסידים

הרבי מויז'ניץ על הריסת בית המדרש: "לא הייתה ברירה"

הרבי מויז'ניץ דיבר במעמד הדלקת הנר הראשון על הריסת בית המדרש הישן ואמר כי לא הייתה ברירה וחשף עם מי התייעץ. כמו כן הורה על מספר קבלות כדי שהכל ייבנה במהרה (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבי מויז'ניץ והריסת בית המדרש (צילום: א' בליק, בעריש פילמר)

אלפים השתתפו הערב (מוצאי שבת) בהדלקה המרכזית בחצר חסידות ויז'ניץ במעמד שנערך בהיכל בית המדרש הזמני ב'שאטער' זאת לאחר הסרתו של בית המדרש המיתולוגי במהלך השבוע האחרון לקראת תהליך הבנייה של בית ויז'ניץ - בית המדרש החדש של החסידות.

האדמו"ר דיבר באריכות על הבנייה של בית המדרש החדש של החסידות ואמר כי "יש כאלו שמסתובבים עם קושי וכאב מסויים על כך שהסירו כביכול את בית המדרש הישן".

"אולם יש לדעת", חשף האדמו"ר, "כי לא היתה ברירה והתייעצתי עם מורי הוראה ורבנים, וגם עם דודי כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי שבירכו על כך".

האדמו"ר המשיך ואמר כי "אולם עדיין כדי שהכל יעבור בשלום ובית המדרש החדש ייבנה במהרה, הרי שאבקש מהבחורים לקבל על עצמם תענית דיבור שעה ביום למשך כל תקופת הבנייה כדי שהכל יעבור בשלום וללא מכשולות, ואברכים חצי שעה תענית דיבור ולכלל חסידי ויז'ניץ שיקפידו על אמירת פרשת הקטורת בכל בוקר לפני תפילת שחרית וכן פרק תהילים מזמור שיר חנוכת הבית לאחר התפילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר