התגובה לאו"ם

בדרך: אישור לבניית אלפי יחידות בירושלים

הוועדה לתכנון ובנייה צפויה לאשר ביום ד' בניית 2,600 יחידות דיור בשכונת גילה, וכן לאשר בקרוב בניית 2,600 יחידות בגבעת המטוס ו-400 יחידות בשכונת רמת שלמה (בארץ)

עבודות ברמת שלמה לקראת בנייה (צילום: סבי ברנס, פלאש 90)

החלטת מועצת הביטחון של האו"ם לא תגרום להאטה בקצב הבנייה בירושלים כך נראה על פי התכניות הקדחתניות במסדרונות הוועדה לתכנון ובנייה בעיר.

אלפי יחידות דיור חדשות בבירה, הנמצאות בשכונות הממוקמות מעבר לתחומי הקו הירוק, צפויות לקבל אישור בשבועות הקרובים תוך התעלמות מההחלטה המקוממת שזכתה לסיועו של הממשל האמריקאי היוצא בראשותו של אובמה.

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בירושלים צפויה לאשר כבר ביום רביעי הקרוב בניית 2,600 יחידות דיור חדשות בשכונת גילה, וכן לאשר בקרוב בניית 2,600 יחידות בגבעת המטוס ו־400 יחידות ברמת שלמה. בסך הכל, צפוי בשבועות הקרובים אישור לבניית 5,600 יחידות דיור חדשות מעבר לתחומי הקו הירוק בירושלים.

מאיר תורג'מן, מ"מ וסגן ראש עיריית ירושלים ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, אמר כי "אני לא מתרגש מהאו"ם או משום גורם אחר שינסה להכתיב לנו מה לעשות בירושלים. אני מקווה שהממשלה והממשל החדש בארה"ב ייתנו לנו תנופה להמשיך ולמלא את החסר שנוצר במהלך שמונה השנים של ממשל אובאמה".

כאמור, בישראל ממתינים לכניסתו של טראמפ לבית הלבן בעוד כשלושה שבועות בתקווה שתחת הנהגתו תזכה ישראל ליחס שונה לחלוטין מכפי שנהג ממשל אובמה בישראל ב-8 השנים האחרונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר