"מזל טוב למי שמת כשאהיד"

פרסמה פוסט ויצאה לדקור: 16 שנות מאסר למחבלת בת 19

לפני שנה וחודשיים ביצעה המחבלת בת ה-19 פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים ופצעה שני בני אדם. אחד מהם ירה בה ופצע אותה קשה, היום בית המשפט גזר את דינה (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: יוסי קלצקי, מדברים תקשורת)

16 שנות מאסר בפועל נגזרו היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בירושלים על מחבלת פלסטינית בת 19 שביצעה פיגוע דקירה לאומני בעיר העתיקה בירושלים. זאת בתוספת לפיצויים בסך 80 אלף שקל שיתחלקו בין שני נפגעי הדקירה.

לפני כשנה וחודשיים נטלה המחבלת תושבת שכונת צור בהאר סכין מטבח מעוקלת באורך 30 ס"מ, הסתירה אותה בתיקה כדי לעשות בה שימוש לצורך פיגוע רצחני. בשעות הבוקר, טרם יצאה מביתה, פרסמה "פוסט" בדף הפייסבוק שלה בו כתבה לאמה כי היא הולכת להיות שאהידה, וכי "התקוות העליונות שלנו להיות שאהיד למען אלוקים". כמו כן פרסמה , מספר ימים קודם לכן, בדף הפייסבוק, כי היא נשבעת באלוקים להיות נאמנה לפלסטין, "כולנו נמות, ומגיע מזל טוב למי שמת כשאהיד".

לאחר מכן יצאה המחבלת לעיר העתיקה ורכשה שם סכינים נוספות איתם התנפלה על שני יהודים ברחוב הגיא בעיר העתיקה. היא התנפלה על אחד מהם ודקרה אותו בכתף השמאלית ואילו את השני דקרה בראשו על מנת לרצוח אותו.

חברו של המותקף הצליח להמם אותה באמצעות הכאה בתיק בו היה מחשב נייד אך היא המשיכה לנסות ולתקוף עד שנורתה באקדח של אחד המותקפים בכמה יריות ונפצעה קשה.

למרבה האירוניה, המחבלת כפרה באישומים למרות הראיות הרבות והעדים הרבים שהיו בזירה. בית המשפט לא קיבל את טענותיה כי לא היה בכוונתה להרוג וכי עשתה זאת עקב קשיים משפחתיים וגזר עליה כאמור 16 שנות מאסר בפועל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר