ומי מעכב את מטוס ראש הממשלה? משה גפני

בשל הביקורת על הגשת הבקשות של משרד האוצר בוועדת הכספים, החליט גפני לדחות את ההצבעה על העברת 182.8 מיליון שקל לרכישת מטוס לראש הממשלה (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו יורד ממטוס (צילום: עמוס בן גרשום - לע"מ, פלאש 90)

בשל הביקורת בוועדת הכספים על האופן שבו משרד האוצר מביא בקשות תקציביות של משרדי הממשלה לוועדת הכספים, תוך ערבוב נושאים שונים בתכלית באותן פניות, החליט יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני (יהדות התורה) לדחות את ההצבעה על בקשה תקציבית גדולה למשרד ראש הממשלה הכוללת בקשה להעברת 182.8 מיליון שקל לצורך רכישת מטוס לראש הממשלה בהתאם להחלטת הקבינט המדיני-ביטחוני.

ח"כ גפני נעתר לדרישת חברי כנסת מהאופוזיציה להפריד בין הבקשה הזו אליה הם מתנגדים לבין בקשות אחרות שהם תומכים בהן."לפיכך" הודיע גפני " שיביא את הבקשה לתקצוב המטוס בנפרד בלבד".

בוועדת הכספים מציינים כי בין הנושאים שתקצובן הובא יחד עם בקשת תקצוב רכש המטוס: תוספת תקציבים למערך הגיור, תגבור תקציב המשרד לשוויון חברתי לצורך תכניות שונות, תגבור תקצוב הלמ"ס, הקרן למורשת הכותל, ועוד.

חברי הכנסת מהאופוזיציה שביקשו מגפני לדחות את ההצבעה על ההעברה הכוללת הזו למשרד ראש הממשלה בהם: מיקי לוי (יש עתיד) וסתיו שפיר (המחנה הציוני).

ח"כ לוי: יש נושאים כאן שאני תומך בהם, אבל לא יתכן לערבב כל-כך הרבה נושאים לא קשורים. לא יתכן שאיאלץ להצביע בעד ההעברה תקציבית הכוללת דברים שאני תומך בהם יחד עם הדרישה לתקצוב רכישת המטוס, שלדעתי מדובר בה בבזבוז כספיי ציבור".

גפני הדגיש, כי אינו מתנגד לרכש המטוס וכי בכוונתו להביא את הבקשה לאישור, אלא שהוא דורש שהבקשה אכן תובא בנפרד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר