"עוצו עצה ותופר"

נציגי 'דגל' בעיריית בני ברק חיזקו את רה"י שניצח את העירייה

נציגי 'דגל התורה' בעיריית ב"ב הרב אברהם רובינשטיין ומנחם שפירא, חגגו עם הרב ברוורמן, ראש ישיבת 'שער התלמוד' את ניצחונו על... העירייה בה הם מכהנים | צפו בתיעוד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בשבוע האחרון השיא הרב יצחק שמעון ברוורמן, ראש ישיבת 'שער התלמוד' בשכונת פרדס כץ, את בנו עם בת הרב ישי ארליך מגדולי תלמידו של הגרב"מ אזרחי ראש ישיבת עטרת ישראל.

אמש (מוצאי שבת) במהלך סעודת שבע ברכות ששולבה במסיבת חנוכה השתתפו סגני ראש העיר, ראשי סיעת 'דגל התורה' בבני ברק, ויחד עם ראש הישיבה חגגו את הצלחת הישיבה למנוע את ההרס שכזכור נחשף בסרטון מזעזע לפני כשבועיים ב"כיכר השבת" כאשר עיריית בני ברק ניסתה באישון ליל לבצע מחטף ולהרוס חלק ממבנה הישיבה בטענה שהינו בניגוד לחוק.

במהלך דברי התורה חיזקו המשתתפים את הרב ברוורמן בעמידתו האיתנה מול... העירייה בה הם מכהנים.

מ"מ ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין ציין בדבריו כי "הרב ברוורמן שייך לאותם מלאכים שתמיד יש להם זמן בשביל בני הישיבה, ולמרות כל המפריעים מבחוץ הוא מצליח ועושה חיל ברוחניות ובגשמיות".

סגן ראש העיר מנחם שפירא אמר כי "מעבר לעבודת הקודש הקשה שיש לרב ברוורמן בישיבה עם התלמידים הרי שעוד מנסים להפריע לו מבחוץ ואני רוצה לברך אותו שיפסיקו המפריעים מבחוץ ושהישיבה תזכה למקום של קבע. כיום אפילו שכבר יש מקום קבע עדיין היא מוטרדת כאילו ואין מקום קבע...".

לסיום יצאו ראשי ורבני הישיבה יחד עם נציגי דגל התורה בריקוד סוחף על המילים "עוצו עיצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עמנו אל", כשכולם מבינים את המשמעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר