'דגל' ביקשה, ליצמן התנגד

ההצבעה על החוק לרישום אזורי בסמינרים - נדחתה בשבועיים

ועדת השרים דחתה בשבועיים את ההצבעה על החוק לרישום אזורי בסמינרים של ש"ס - שם אומרים כי מדובר בדחייה לצורך הידברות. ב'דגל' יובילו מלחמת חורמה נגד החוק (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מגיש החוק ח"כ יעקב מרגי (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

ועדת שרים לענייני חקיקה הייתה צריכה לאשר היום (ראשון) את חוק הסמינרים של ח"כ יעקב מרגי (ש"ס), החוק לרישום אזורי, נגד מנהלי סמינרים שמפלים לרעה תלמידות ספרדיות, אך ברגע האחרון ההצבעה נדחתה בשבועיים, לבקשת 'דגל התורה' המתנגדת נחרצות לחוק. מי שהביע בפועל את ההתנגדות הוא השר יעקב ליצמן החבר בוועדה.

בש"ס אומרים כי מדובר בדחייה לצורך הידברות בלבד, וכי בעוד שבועיים יתעקשו להעביר את החוק בכדי לחסל את תופעת האפליה כנגד בנות ספרדיות.

מנגד, גורמים פוליטיים מעריכים כי לבסוף ש"ס תאלץ שלא לקדם את החוק, שכן 'דגל התורה' צפויה לצאת למלחמת חורמה תוך הגנה על מנהלי הסמינרים.

יוזם החוק, יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ יעקב מרגי התייחס לדחייה ואמר: "הדחייה בוועדת שרים היא דחייה זמנית לשבועיים לצורך הידברות. אני מאמין שבסופו של יום החוק יאושר ונוכל לברך על המוגמר.

"חשוב לציין שבימים אלו עדיין יש בנות שלא פתחו את שנה"ל חלקם מהמגזר החסידי. אני אמשיך לפעול בעניין בכדי להביא פתרון לאותם בנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר