המכתב המלא

החרדים והדתיים לברקת: שמור את השבת כתנאי לאישור התקציב

חבר מועצת עיריית ירושלים מהסיעות הדתיות והחרדיות חתמו על מכתב לראש העיר בו הם מתנים את אישור התקציב בסעיף שימנע תקצוב ממימון עירוני לפעילויות מחללות שבת (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASh90)

המכתב בפרסום ראשון: חברי מועצת עיריית ירושלים מסיעות ש"ס, יהדות התורה, בני תורה והבית היהודי חתמו הצהריים (ראשון) על מכתב שישלח לראש העיר ניר ברקת ובו דרישה להוסיף סעיף בתקציב העירייה סעיף שישמור על הסטטוס קוו - בפרט בנושא השבת, כך שהעירייה לא תממן אירועים בהם יש חילול שבת .

במכתב שהגיע לידי "כיכר השבת" ומתפרסם כאן לראשונה נכתב: "אנו חברי מועצת העיר החברים בקואליציה מבקשים לצרף סעיף לאישור התקציב לשנת 2017".

המכתב שנשלח לראש העיר ומתפרסם לראשונה ב"כיכר השבת"

"בסעיף זה ייאמר מפורשות את מה שנאמר והוסכם בהסכם הקואליציוני, אשר אושר על ידי כלל סיעות הקואליציה העירונית ואושר במועצת העיר, שעיריית ירושלים תשמר את הסטטוס קוו בענייני דת, ובכלל זאת לא תממן שום פעילות הכרוכה בחילול שבת".

נוסח הסעיף כפי שדורשים החרדים והדתיים: "עיריית ירושלים תשמור את הסטטוס קוו בסעיפים התקציביים המאושרים, ואגפי העירייה מונחים על ידי מועצת העיר שלא לאפשר קיום פעילות כל שהיא במימון עירוני, אשר כרוכה בחילול שבת קודש או פגיעה בסטטוס קוו".

כאמור, על המכתב חתומים חברי קואליציה מכלל הסיעות החרדיות והדתיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר