לקיים בנו חכמי ישראל

במהלך הלילה: שיפור קל במצבו של מרן הגראי"ל שטיינמן

שיפור קל חל הלילה במצבו של מרן הגראי"ל שטיינמן, שאושפז עקב דלקת ריאות ומצוקה נשימתית. מקורביו מקווים כי מגמת השיפור תימשך היום. הבוקר, התפלל מרן שחרית בוותיקין, כהרגלו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הרב שטיינמן (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

עיניהם של רבבות עמך בית ישראל בכל רחבי העולם היהודי בארץ ובתפוצות נישאות בדאגה ובתפילה אל מחלקת טיפול נמרץ במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' בבני ברק שם מאושפז משעות הערב אמש (רביעי) מנהיגן של ישראל מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן.

ל"כיכר השבת" נודע כי בחסדי שמיים מצבו של מרן ראש הישיבה נשאר יציב ובמהלך הלילה אף חל שיפור קל במצב בריאותו. מקורביו מקווים כי מגמת השיפור תימשך גם במהלך היום.

כמו כן, הבוקר, התפלל מרן ראש הישיבה את תפילת שחרית בוותיקין, כהרגלו בכל השנים, בחדרו בבית החולים.

פרופסור מוטי רביד, המנהל הרפואי של 'מעייני הישועה', אומר ל"כיכר השבת" כי "השיפור הינו משמעותי" וכי "הרב כבר יושב על כורסה בחדרו".

לדבריו: "ברוך השם יש הקלה גדולה ובמהלך היום כשנקבל את תוצאות הבדיקות נוכל לדון לגבי המשך האשפוז או השחרור".

מרן הגר"ח קנייבסקי מברך ב"רפואה שלימה"

בשעות הבוקר ייערכו מנהל בית החולים, בכירי הרופאים ורופאו האישי של מרן התייעצות במהלכה יוחלט על המשך דרכי הטיפול הרפואי ואשפוזו של מרן ראש הישיבה. מקורביו אומרים כי ישקלו את האפשרות לשחרר את מרן לביתו.

כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת" הגיע אמש מרן ראש הישיבה לבדיקות מקיפות במרכז הרפואי זאת לאחר מספר ימים בהם לא חש בטוב ובסיומן הוחלט על אישפוזו והשארתו להשגחה.

על פי הדיווח הבוקר בעיתון 'יתד נאמן' מרן הגראי"ל אושפז אמש לאחר שאובחן על ידי רופאו האישי פרופ' אברהם וינברגר בדלקת ריאות ובעיות של מצוקת נשימה.

ילדי החיידרים בפ"ת באמירת תהילים לרפואת מרן הרב שטיינמן

עם היוודע דבר האשפוז, לאחר הפרסום ב"כיכר השבת", החלו תפילות בכל היכלי התורה והישיובת, בבתי כנסיות ובבתי מדרשות, לרפואתו השלימה.

הציבור נקרא להעתיר בתפילה ובתחנונים עבור רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר