שיבושים ברכבת

גלגל של רכבת משא גרם לנזק למסילה

רכבת משא שסטתה מהמסילה הלילה גרמה נזק למסילה. בשל התיקון, תתבצע תנועת הרכבות באזור על מסילה אחת מתוך שתיים, מה שמצריך שינוי בתנועת הרכבות (תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

רכבת ישראל הודיעה על שינויים שיחולו הבוקר (שני) בתנועת הרכבות, בשל צורך דחוף בהחלפת קטע מסילה באזור שפיים, אשר נפגע מרכבת משא. טרם נמסרה הערכת זמן לתיקון התקלה.

מרכבת ישראל נמסר כי "הלילה, סמוך לשעה 02:00, סטה מהמסילה אחד הגלגלים של קטר רכבת מטען בסמוך לתחנת שפיים. לקטע המסילה ולמסוט נגרם נזק המחייב את החלפתם. בזכות ערנות צוות הרכבת ותפעול מקצועי נמנע נזק גדול יותר".

בשל הנזק, תתבצע תנועת הרכבות באזור על מסילה אחת מתוך השתיים, ומשום כך יחולו השינויים בתנועת הרכבות. נמסר כי צוותי הרכבת הגיעו למקום, ופועלים לתיקון המסילה והחזרתה לתפקוד מלא מהר ככל שניתן.

עיקר השינויים יחולו על הרכבות הבאות: הרכבות מנהריה לבאר שבע יסתיימו בתחנת חיפה חוף כרמל, הרכבות מבאר שבע לנהריה יסתיימו בתחנת תל אביב ההגנה, והרכבות מירושלים ומראשון לציון הראשונים יסתיימו בתחנת תל אביב ההגנה.

בתחנות אלה הנוסעים יחליפו רכבת להמשך נסיעתם ליעדם. מהרכבת נמסר כי לאור העומסים הצפויים מומלץ לציבור הנוסעים לשקול גם תחבורה ציבורית חלופית בתחנות אלה.

בנוסף, הבוקר נרשמו שיבושים במערכת החשמל בתחנת השלום בתל אביב. מהרכבת נמסר שהגורם הוא כשל של חברת חשמל. התנועה בתחנה מתנהלת כרגיל.

עוד נמסר כי רכבת ישראל תגברה את צוותי התחנות, ובכלל זה דיילים להכוונת הנוסעים, וכי מנכ"ל רכבת ישראל בפועל, בני לביא, הנחה על הקמת צוות בדיקה לנסיבות שהביאו לאירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר