"שתחנק מ'לטקס'"

קרי בירך את העם היהודי וספג ביקורת עזה

מזכיר המדינה האמריקאי ספג ביקורת נוקבת ברשת לאחר שהעז לפרסם במוצאי שבת ברכות לעם היהודי לרגל חנוכה. מאות תגובות של הגולשים הבהירו לו שברכתו מיותרת (מדיני)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
ג'ון קרי (צילום: עיסאם רימוואי, פלאש 90)

מזכיר המדינה האמריקאי, ג'ון קרי בירך במוצאי שבת את העם היהודי בטוויטר: "חנוכה שמח. יהי רצון שנרות המנורה יאירו את בתיכם ואת השנה הבאה, ממשפחתי אליכם חג שמח".

דבריו של קרי פחות מיממה לאחר ההצבעה באו"ם בה נמנעה ארה"ב מלהשתמש בזכות הווטו עוררו תגובות נזעמות ומשעשעות כאחד. "ברצינות? לך תחנק מלטקס", כתב לו העיתונאי היהודי ארסן אוסטרובסקי.

הציוץ של קרי

המועמד לשעבר לראשות עיריית פיטסבורג, ג'ושוע וונדר המתגורר כיום בישראל כתב לו "אתה יודע היכן אתה יכול לזרוק את ברכות החנוכה שלך".

היו גם כאלה מנומסים יותר כמו הרב לורן סקייס שצייץ בתגובה, "ברכות החג שלך לא נצרכות ולא מתקבלות בברכה. תמיכתך באו"ם זה מה שהיינו צריכים ואת זה נכשלת לספק".

האנליסט הפוליטי ג'רמי סלטן הגיב, "עם כל הכבוד, היום זה יום רע כדי לאחל לנו חנוכה שמח".

העיתונאית לורי לוונטל-מרכוס כתבה לקרי, אתה החשכת אורות רבים, אבל אנחנו מקווים שבפעם האחרונה. בבקשה תן לדלת להכות בך בדרכך החוצה".

גם הבית הלבן שפרסם ברכות חנוכה שמח זכה לתגובות רבות בדומה לקרי שעסקו בעובדה שזהו חג החנוכה האחרון שלהם בממשל ל"מחכים כל שניה בהתלהבות שתצאו כבר", כתב אחד הגולשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר