תאוות רצח

טורקיה: דאע"ש רצח כ-30 אזרחים סורים

הטורקים דיווחו כי ארגון הטרור הקיצוני רצח לפחות שלושים אזרחים סורים בעיירה סמוכה לגבול עם טורקיה. הסיבה: ניסו לברוח מהארגון שמשתמש בםה כמגן אנושי (העולם הערבי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

צבא טורקיה מפרסם הבוקר (ב'), כי בפעילות של ארגון המדינה האסלאמית דאעש בעיירה הסורית אל באב הסמוכה לגבול עם טורקיה נהרגו לפחות שלושים בני אדם, לטענת הטורקים התקיפה של דאעש נועדה למנוע מהאזרחים להימלט מהעיירה, זאת בשל היותם מגן אנושי עבור הארגון.

בשבועיים האחרונים השלים משטר אסד בסיוע צבאות רוסיה איראן וכוחות חיזבאללה את השליטה על מחוז חאלב במדינה שנחשב לאחד המעוזים החזקים של המורדים, דאעש והמורדים התפנו מרצון לעיירות שבהן קיימת לפי שעה שליטה שלהם.

הביטוח של אנשי דאעש להתפנות מחאלב מבלי שהצבא הרוסי או האיראני יפגע בהם במהלך המעבר היו האזרחים המוחזקים בידיהם ביתר העיירות בהן קיימת עדיין שליטה של המורדים וכעת נראה שאותם אזרחים בקשו להימלט משלטון דאעש, אך כצפוי ארגון הטרור ראה בכך איבוד שליטה ותקף את הנמלטים.

ככלל צבא טורקיה נלחם בדאעש היושב על גבולה הדרומי של טורקיה, מתוך מטרה לנסות ולמנוע ממנו לכבוש ולחדור לתוך השטח הטורקי. הטורקים נלחמים בדאעש גם בתוך השטח הסורי למורת רוחו של אסד שהצהיר לא אחת כי התקיפות הטורקיות מהוות הפרה של השטח הריבוני הסורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר