מתקפה חריפה

הגר"א יוסף: "רבנים קלי דעת קוראים לבנות להתגייס לשירות לאומי"

רבה של חולון, הגאון רבי אברהם יוסף, יוצא במתקפה חריפה נגד גיוס נשים לצה"ל או לשירות לאומי, ותוקף גם את הרבנים - מהציונות הדתית - ששולחים בנות לשירות לאומי (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי אברהם יוסף (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

רבה של חולון, הגאון רבי אברהם יוסף, יוצא במתקפה חריפה נגד גיוס נשים לצה"ל או לשירות לאומי, ותוקף את הרבנים - מהציונות הדתית - שקוראים לבנות לשרת בשירות לאומי.

במהלך פינתו היומית ברדיו 'קול חי' התייחס הגר"א יוסף לנושא גיוס בנות לצבא או לשירות לאומי ותקף בחריפות את התופעה.

"אני מנצל את הדקות הבודדות שיש לי כדי להתריע על דבר מאוד חמור שמתרחש לנגד עיננו", פתח הרב יוסף, "אנשים שנקראים רבנים מפיצים רעל בליבן של בנות ישראל, נשמות רכות, להלהיב אותן ולשכנע אותן להתגייס לצבא, לשירות בצבא".

לדבריו: "כואב הלב מאוד מאוד על התופעה החמורה הזו. לצערנו הרב אילו היה מדובר רק בשירות לאומי, כבר השלמנו עם רוע לבם של אותם המסיתים ומדיחים לשלח את בנות ישראל מחות לביתן ללכת לשירות לאומי, שזה בניגוד לדעת כל גדולי הפוסקים, מכל המפלגות, חוצה את כל הדעות, חדשים מקרוב באו, רבנים קלי דעת, רבנים שאין בניהם לתורת ישראל מאומה, מלעיטים בשטויות בדברי הבל את ליבן של בנות ישראל".

הרב יוסף סיים את דבריו בדברים ברורים: "לבנות ישראל אין מקום במלחמה לבנות ישראל יש מקום בבית. וגם אם היא נאלצת לצאת לעבודה הרי זה הכרח שהוא לא יגונה. אבל לצאת ולודד בצורה כזו את בנות ישראל, זו דרך מחפירה בזלזול חמור מאוד בדברי תורתנו ובעדת גדולי ישראל, מכל הצבעים ומכל העדות, כולם ללא יוצא מן הכלל אסרו את גם השירות הלאומי, וקל וחומר לא את השירות הצבאי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר