אפקט טראמפ

ניאו נאצים פרסמו פרטים אישיים של יהודים: "השלב הבא - הפגנה חמושה"

הכל החל עם התבטאותו של מנהיג ימני קיצוני בארה"ב, "הייל טראמפ". הטענה כי יהודים רוצים בעקבות כך לפגוע במשפחתו, גרמה לניאו נאצים לשבור את הכלים (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נאום ה"הייל טראמפ" של ספנסר (צילומסך: מתוך GMSfaithbased Israelites ביוטיוב)

מגזין ניאו נאצי בשם "דיילי סטרומר" המופץ בארצות הברית, פרסם בגיליונו האחרון את הכתובות ומספרי הטלפון של חברי הקהילה היהודית בעיר הקטנה וייטפיש שבמדינת מונטנה בארצות הברית.

לצד מסרים אנטישמיים כמו "תקפצו ותאמרו להם מה דעתכם עליהם", הופיע בביטאון האנטישמי רשימה של פרטי היהודים בעיירה, בעקבות טענותיה של שריל ספנסר, אמו של ריצ'ארד ספנסר מבכירי תנועת "הימין האלטרנטיבי" הקיצונית, שיהודים בעיר לוחצים עליה שתמכור להם נכסים שלה.

כזכור, שמו של ספנסר עלה לכותרות בחודש שעבר, כשבכינוס של תנועתו בוושינגטון הוא הצדיע במועל יד תוך שהוא קורא "הייל טראמפ, הייל לניצחון". השערורייה שחוללה התנהלותו האנטישמית, הובילה בעלי עסקים בווייטפיש לקרוא לשריל, אמו, למכור את הבניין שבבעלותה בעיירה.

כנקמה, כתבו פעילים ניאו נאצים באתר שלהם ש"היהודים הם גזע מרושע של פסיכופתים מלאי שנאה", וכאמור פרסמו את תמונות הפעילים היהודים לצד טלאי צהוב, כתובות המייל הפרטיות ומספרי הטלפון האישיים שלהם.

"השלב הבא הוא הפגנה חמושה בווייטפיש", נכתב על רקע תמונה של מחנה אושוויץ. יצויין, כי הרשויות המקומיות וה-FBI החליטו להתערב בנעשה כדי לגרום ליהודים לחוש בטוחים יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר