חשיפת כיכר השבת

החמאס והרשות הפלסטינית נגד ביקור החרדים בבחריין

ביקור אנשי העסקים החרדיים בבחריין, שסוקר בהרחבה לראשונה ב"כיכר השבת", מעורר סערה בציבור הערבי, כאשר החמאס ומקורבי הרשות הפלסטינית, תוקפים בחריפות (בארץ)

(צילום: מתוך Daily Tube ביוטיוב)

ביקורם של אנשי העסקים החרדיים בבחריין, ביקור שסוקר בהרחבה לראשונה ב"כיכר השבת", מעורר סערה של ממש בקרב הציבור הערבי, כאשר החמאס ומקורבים לרשות הפלסטינית, תוקפים את הביקור.

עוד בנושא:

בהודעה מטעם החמאס נאמר כי "המחזה שבו נראה מחול משותף של משלחת יהודים ציונים חוגגים בבחריין עם סוחרים מקומיים, הוא מביש ומשפיל ומהווה ניצול לרעה של בחריין וכל בני האומה המוסלמית. המראות האלו פוגעים ברגשות בני העם הפלסטיני שהציונים פוגעים בזכויותיו ומבצעים נגדו פשעים בכל יום".

עוד נאמר בהודעה כי "התנועה האיסלאמית וארגון חמאס מגנים זאת באופן נחרץ זאת משום שהדבר עלול לשבור את החרם הבינלאומי ההולך וגובר על הישות הציונית ובפרט על רקע ההאהדה הגוברת לעניין הפלסטיני ברחבי העולם".

"נתינת היד ליהודים ולציונים עלולה לפגוע במאבק לעצמאות ולשיחרור העם הפלסטיני", נכתב בהודעה בה קוראים בחמאס למדינת בחריין, ולכל העמים הערביים והמדינות האיסלאמיות "להפסיק את כל צורות הנורמליזציה ולסיים את הקשר עם האויב הציוני".

יהודים ומוסלמים שרים משירי קרליבך וחב"ד

במקביל גולשים רבים ברשתות החברתיות טענו כי היהודים הערימו על מארחיהם ועשו מהם צחוק כאשר במרכז המסיבה והאירוח בחרו לשיר שירים על השאיפה היהודית לבנות את בית המקדש בהר הבית בירושלים.

גם האתר "רמאללה ניוז" המקורב לרשות הפלסטינית תוקף את שיתוף הפעולה עם היהודים והישראלים. האתר מסביר לקוראיו כי תנועת חב"ד - אליה השתייכו חלק מאנשי העסקים שביקרו בבחריין - היא התנועה היהודית הקיצונית ביותר בישראל שבין רבניה נמצאים רבנים שהתירו לרצוח ערבים ולהרוס את מסגד אלאקצה.

כמו כן מוזכר הרב פרידמן מקריית מוצקין שהמליץ לתת פרס לתנועת להב"ה והרב יצחק שפירא שלטענת מעודד רצח ערבים וחילול הקודש.

האתר שהביא את הסרטון וידאו בו נראים החסידים רוקדים לשירת "עם ישראל חי" ו"עוד אבינו חי" מסביר לקוראיו כי משמעות השיר היא שרק היהודים יחיו והפלסטינים ימותו וכי זו חרפה שערבים רוקדים לצלילי שיר זה.

האתר תוקף את שליט בחריין חמד בן עיסא אל ח'ליפה על כך שהוא אחראי להזמנת המשלחת. כמו כן מותקפת בחריין על כך שמינתה את חברת הפרלמנט היהודיה הודא נונו ומזכיר לקוראיו כי מסמכי ויקיליקס חשפו קשר קרוב של בכירים ישראלים ובחריינים וכי בין המדינות קיימים קשרים המשמשים כנורמליזציה עם מדינת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר