מתחשבים בדת

גיאורגיה הצמידה שומרת ראש לסגנית השר ציפי חוטובלי. צפו

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, עורכת ביקור בגיאורגיה - שם נאמה בשפה הגיאורגית באירוע למען ישראל. המארחים התחשבו בכך שהיא אישה דתייה והצמידו לה שומרת ראש (חדשות)

חוטובלי והמאבטחת הגיאורגית (צילום: מתוך ynet)

בזמן שבישראל כל בקשה על רקע דתי נחשבת לכפיה בגיאורגיה בה מתארחת בימים אלו סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, דווקא מכבדים ומתחשבים בעובדת היותה אישה דתייה והצמידו לה שומרת ראש אישה: נאטיה קמאלדזה, בת 29, שומרת ראש בכוחות הביטחון המיוחדים.

חוטובלי, בת להורים שנולדו בגיאורגיה ואף דוברת השפה בצורה חלקה, נפגשה עם ראש ממשלת גיאורגיה, שר החוץ, סגנו, סגן שר הכלכלה ויו"ר הפרלמנט, ואף נאמה אמש (ב') בגיאורגית כנואמת מרכזית באירוע.

מדובר באירוע הצדעה למען ישראל, שנערך באולם האופרה בטביליסי, בהשתתפות בכירי הממשל. חוטובלי נאמה בשפה הגיאורגית ואמרה כי "לרגל 50 שנה לאיחוד ירושלים, ולצד ההחלטה הנבזית של האו"ם נגד ההתנחלויות, שנת 2017 תעמוד בסימן חיזוק מעמדה החוקי של ההתיישבות".

מתברר כי שומרת הראש שהוצמדה לה מזרע ישראל ויש לה סב יהודי, היא גם יודעת מעט עברית ומגדירה את עצמה אוהבת ישראל גדולה. החלום שלה הוא לבקר בירושלים, וחוטובלי הזמינה אותה לביקור בישראל ובבירה.

חוטובלי נאמה בכנס הסברה בינלאומי בטביליסי ואמרה: "ישראל נערצת על ידי העולם כאשר היא פועלת נגד הכללים המקובלים. היו ארבע החלטות מדיניות כאלה מאז קום המדינה שקיבלו המנהיגים שלנו. דווקא עכשיו, עם החלטת מועצת הביטחון של האו"ם נגד ההתנחלויות, זו שעתה של מדינת ישראל להוביל מהלך נגד הכללים. ההיסטוריה לצדנו".

לדבריה, "אומץ, חדשנות ושבירת הכללים הן התכונות שהובילו את ישראל למקום שבו היא נמצאת, מדינה שיש לה מה להציע לעולם. מדינות המערב זקוקות לתכונות אלה נוכח עליית האיסלאם הרדיקלי, ארגוני הטרור וגלי ההגירה המאסיביים לאירופה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר