בנט מקדם: ארגוני שמאל יורחקו מבתי ספר

שר החינוך נפתלי בנט מקדם הצעת חוק שתאפשר לו למנוע את כניסתם של ארגוני שמאל - דוגמת שוברים שתיקה ובצלם - למסירת הרצאות בפני התלמידים בבתי הספר (חדשות, בארץ)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
השר נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שר החינוך נפתלי בנט מקדם הצעת חוק שתקבע כי שר החינוך יוכל לאסור על אישים או ארגונים שאינם חלק ממערכת החינוך לקיים פעילות בתוך מוסד חינוכי כאשר אופי הפעילות הוא כזה החותר תחת מטרות החינוך, או כזה הפועל לפגוע בחיילי צה"ל שהם קונצנזוס בחברה הישראלית״, כך לשון הצעת החוק.

ההצעה מבקשת למנוע מארגונים דוגמת 'שוברים שתיקה' 'בצלם' ו'שלום עכשיו' למסור הרצאות בבתי ספר.

ההצעה הוכנה והוגשה על ידי חברי הכנסת שולי מועלם ובצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי. נציין כי בהצעה תומכים גם חברי כנסת מסיעות האופוזיציה ולהערכת חברי הכנסת מועלם וסמוטריץ' המגישים את ההצעה, החוק יעבור בוועדת השרים לחקיקה כבר בשבועיים הקרובים.

ארגון בצלם (צילום: צילום מסך)

בין החותמים על הצעת החוק: ח"כ יאיר לפיד (יש עתיד), ח"כ מירב בן ארי (כולנו), ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו), ח"כ יואב קיש (ליכוד) וחברי כנסת נוספים. ההצעה אף זוכה לתמיכת יו"ר ועדת החינוך בכנסת ח"כ יעקב מרגי (ש"ס).

השר נפתלי בנט אמר כי "ארגונים שמסתובבים בחו"ל ופוגעים בחיילי צה"ל לא ייכנסו לבתי ספר. מערכת החינוך משקיעה רבות בקידום ערכים כגון תרומה למדינה ואף גוף שפוגע במדינה בארץ או בחו"ל לא ישחית זאת. בשבועות הקרובים נפעל יחד עם כל שותפינו לממשלה ולכנסת ונעביר את החוק החשוב הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר