"איפה הכבוד?"

מחאת לוחמי האש: נטשו בזעם את טקס ההוקרה

בטקס הוקרה שנערך אתמול (שני) בחיפה לכוחות ההצלה שנטלו חלק בכיבוי גל השריפות האחרון, נטשו לוחמי האש את האולם בזעם בטענה שלא קיבלו קרדיט על עבודתם (חדשות)

כבאי אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לוחמי האש נטשו בזעם את טקס ההוקרה שנערך אתמול (שני) בחיפה בטענה כי הדוברים בטקס שיבחו את כוחות מד"א והמשטרה אך שכחו את לוחמי האש ולא ציינו את עמלם בכיבוי השריפות בכבוד הראוי.

בערב ההוקרה לכוחות ההצלה והכיבוי שנטלו חלק בכיבוי גל השריפות האחרון השתתפו בין היתר ראש הממשלה ושרת התרבות מירי רגב. הכבאים עזבו את האולם במחאה על העלבון והותירו אותו חצי ריק.

דובר מחוז חוף של כיבוי האש, אורי צ'יבוטרו אמר כי הכבאים פתחו במחאה שקטה ויצאו מהאולם כי נעלבו. "איפה הכבוד ללוחמי האש?". "מי שידע לנקוב בשם מפקד המשטרה ומפקד המחוז במשטרה ומנכ"ל מד"א ומפקד פיקוד העורף, היה מן הראוי שלא ישכח מי כיבה את השריפה ומי פיקד עליה". תהה דובר הכבאות.

גורם בכיר אחר בכיבוי האש אמר אתמול "ערב שעמד בסימן הצדעה למערך הכבאות הותיר טעם מר במיוחד בקרב לוחמי האש, מחלקי ומקבלי הקרדיטים לא ישנו את העובדה הפשוטה שרק בזכות הערכת המצב המיידית והצעקות של תת טפסר בכיר אריה רגב יצאה ההנחיה על הפינוי המסיבי".

ביקורת חריפה נמתחה בכיבוי האש בעיקר על ראש הממשלה והשרים שבנאומם ידעו לנקוב בשמותיהם של ראשי ומפקדי גופים אחרים אך לא טרחו להזכיר את מפקד הכיבוי ולא את מחוז חוף ולא את תחנת חיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר