בעקבות כיכר השבת

נסראללה זועם: "בחריין אירחה את הארגון הציוני הגרוע ביותר"

הדיו של התיעוד שפורסם פה לראשונה לא שוככים, וגם מנהיג חיזבאללה מצא לנכון לנזוף הערב פומבית במדינת בחריין שאירחה בכבוד את קבוצת היהודים: "שכחו את פלסטין" (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומסך: מתוך وكالة يونيوز للأخبار בטוויטר תמונה ראשית, צילומסך מתוך AL-MANAR)

לפני ששה ימים פורסם לראשונה ב"כיכר השבת" דבר קיומו של ביקור חסר תקדים של משלחת אנשי עסקים חרדים מארצות הברית באחת מהמדינות הבולטות במפרץ הפרסי, בחריין. הדבר עורר סערה והקפיץ גם את אנשי החמאס שמחו על האירוח הלבבי של קבוצת היהודים.

אנשי העסקים הדליקו נרות חנוכה, רקדו עם בכירים בממשל הבחרייני ובאימפריה העסקית שבמדינה המוסלמית, ואף שרו לצידם משירי קרליבך וחב"ד.

הערב (שלישי), בנאום שנשא ממקום מושבו בלבנון מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, בטקס לזכרו של השייח נאצר ג'ברי, הוא גינה באופן חריף מול המצלמות את בחריין: "בחריין אירחה בימים האחרונים את הארגון הציוני הגרוע ביותר. על העם הבחרייני לא לשכוח את העניין הפלסטיני", הוא אמר.

חשיפת "כיכר השבת"

השירה המשותפת של היהודים והמארחים המוסלמים בבחריין (באדיבות המצלם)

נסראללה הוסיף ואיים, כי לאחר סיום מלחמת האזרחים הסורית, ישראל תחזור להוות המטרה העיקרית של העולם הערבי: "ציר ההתנגדות לישראל התחזק כתוצאה מהמלחמה סוריה, למרות שמנסים לפגוע בשמם של הלוחמים. זה לא יביא את האומה הערבית לוותר על פלסטין, ואם בישראל חושבים כי עמי האזור פצועים ומותשים ולא יוכלו להקדיש לפלסטין תשומת לב, היא טועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר