ביקור חולים | תיעוד

נרות נגד כאבי רגליים: סגולת חבר המועצת לחתנו המקובל

הגאון רבי יצחק זילברשטיין ערך ביקור חולים אצל חתנו המקובל רבי דב קוק, הסובל מכאבים ברגליו. הרב זילברשטיין ערך הדלקת נרות לרפואת הרגליים | בפנים: הסיפור המלא ותיעוד מיוחד (חרדים)

נפתלי טרבלסי | כיכר השבת |
הרב זילברשטיין אצל הרב קוק (באדיבות המצלם)

חבר מועצת גדולי התורה ורבה של שכונת רמת אלחנן, הגאון רבי יצחק זילברשטיין ערך ביקור חולים מיוחד בטבריה, אצל חתנו המקובל רבי דב קוק, שסובל רבות ברגליו.

הגר"י זילברשטיין בירך את חתנו ואמר "שהרגליים של חתני היקר, שכל עם ישראל זקוק לו, יהיו בריאות וחזקות, וכל הצרות יעופו על שונאי ישראל. 'אל יתן למוט רגלך' - שהרגלים לא יתמוטטו ח"ו, כל עם ישראל זקוק לחתן שלי".

הרב זילברשטיין סיפר כי לאדמו"ר מבעלזא הייתה אישה שקראו לה מלכה, ופעם אחת הגיע מישהו עם כאב רגליים, אמרה לו מלכה'לה, דוד המלך אומר בתהילים "נר לרגלי דבריך" - בוא נדליק נר ונגיד פרק תהילים ויעוף הכל.

לאחר מכן אותו אחד הלך לאדמו"ר מבעלזא וסיפר לו את דבריה של מלכה'לה, אמר לו האדמו"ר מבעלזא: "מלכהל'ה יודעת מה שהיא אומרת! נר לרגלי דבריך".

"אני מציע שבואו נעשה את זה" – סיים הרב זילברשטיין, ומיד הוציאה הרבנית לאה קוק, בתו, נרות והביאה לאביה הגדול, תוך כדי ששאלה על מי להדליק את הנרות... והרב זילברשטיין אמר אני מציע למלכה'לה...

הרב זילברשטיין הדליק את הנרות תוך כדי שחוזר על הפסוק "נר לרגלי דבריך ואור לנתיבתי" מספר פעמים. ולאחר מכן אמר מזמור "שיר למעלות אשא עיני אל ההרים", כאשר הגיע למילים - "אל יתן למוט רגלך", "ה' שומרך, ה' צילך, ה' ישמרך" - הצביע הרב זילברשטיין על חתנו הרב קוק.

וסיים הרב זילברשטיין בברכת אל נא רפא נא לו ל(רב) דב בן שושנה בתוך שאר כל חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר