לקראת דינר ההוקרה המרכזי:

ראשי 'מסילה' קיבלו את ברכת נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן

הרב שיבח את פעילות הארגון ועיין בחומרי הלימוד להתנהלות כלכלית נבונה המועברים לאברכים צעירים וחתנים:"שתצליחו לסייע בבניית בתים בהם לא יצטרכו עמך בית ישראל זה לזה" (כלכלה, שיווקי)

ראשי מסילה מתברכים אצל נשיא מועצת חכמי התורה (צילום: יחצ)

לקראת הדינר ההוקרה המרכזי שיערוך ארגון מסילה לידידיו, התברכו ראשי הארגון אצל נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן.

ראשי הארגון התקבלו בלבביות רבה על ידי נשיא מועצת חכמי התורה ששיבח את הארגון ואת העומדים בראשו על הפעילות החשובה בהענקת מודעות כלכלית לניהול משפחות בהתנהלות פיננסית נבונה.

הרב שמואל מרגליות, יו"ר מסילה, הציג בפני הגר"ש כהן את פעילות מסילה וציין כי מסילה מלמדים אנשים לומדי תורה ויראי ה' איך לנהל את כלכלת הבית.

הוא ציין כי "יש אנשים בעלי עסקים שבאים ללמוד איך לנהל עסק, דברים שהיו פעם פשוטים היום זה נהיה עולם אחר. אנו גם עוסקים הרבה במניעה, בתוכניות חינוך בתלמודי תורה, בסמינרים ולתלמידות לפני שבונים בית, ומלמדים אותם את הכללים עפ"י התורה, מה חייבים ומה להיזהר בכדי שיוכלו להגשים את השאיפות שלהם חיים של תורה בתנאי שיהיו רגועים ויוכל ללמוד ביישוב הדעת".

מנהל פרויקט הדרכת חתנים, אברהם מלאכי, הציג בפני נשיא מועצת חכמי התורה את תוכנית הלימודים לחתנים טרם בניית הבית, ולאחר שעיין בתוכנית ניכרת היה שביעות רצון כשהרב מתבטא "משביע לכל חי רצון".

הגר"ש כהן הזדעזע לשמוע שיש אברכים צעירים שהשקיעו את הדירה בגלל השקעות כושלות.

נשיא המועצת בירך את נציגי מסילה ואמר "שתצליחו לסייע בבניית בתים שיהיה בנין עדי עד ואחווה ושלום ורעות, ושלא יצטרכו עמך בית ישראל זה לזה".

בתוך כך נשלמות ההכנות לקראת דינר ההוקרה המרכזי לתורמי וידידי מסילה, אשר ייערך בזאת חנוכה בהשתתפות הגאון הרב ישראל מאיר לאו רבה הראשי של ת"א יפו, ואישי ציבור רבים.

במהלך הערב יוקראו ברכתם של גדולי ישראל לכל הידידים והתומכים ויוצגו מצגות על פעילות הארגון בכל רחבי הארץ. את האירוע שיהיה סביב שולחנות ערוכים, תלווה מקהלת 'מלכות' ומקהלת הילדים 'קול הנערים'. פרקי שירה וחזנות יועברו בניצוחו של המעבד הנודע יואלי דיקמן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר