חיים על המאדים?

הכף שהציתה את דמיון הגולשים. צפו בווידאו

תמונות מתוך תשדירי נאס"א ש"חשפו" לכאורה כלי מטבח על פני שטח המאדים, משמשות לחובבי הקונספירציות הרבים ברחבי העולם כ"הוכחה חותכת" לחיים על פני הכוכב המרוחק (מענין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
קטע מהסרטון (צילומסך: מתוך נאס"א youtube)

בימים האחרונים התלהבו חובבי תיאוריות הקונספירציה על חייזרים למיניהם, בעקבות גילוי חדש שלדבריהם עשוי להעיד גם שיש חיים על המאדים וגם שיתכן ואלו חיים שדי דומים לאלו שלנו.

וכל כך למה - בגלל תמונות של נאס"א ש"חשפו" לכאורה כלי מטבח על פני שטח המאדים. מדובר ב"כף" השנייה שנמצאה על כוכב הלכת המרוחק בשנים האחרונות, ובכך רק מתחזקת טענתם של חוקרי החייזרים כי ייתכן שאכן מדובר בסימן לכך שחיים תבוניים התפתחו על המאדים.

חוקר עב"מים שמפרסם סרטונים רבים ביוטיוב, היה הראשון לזהות. לצד הכיתוב: "ישנה כף ענקית על מאדים! זה פשוט מדהים! זה בטח הושאר שם על ידי ציביליזציה אבודה", הוא פרסם את הסרטון הרלוונטי אותו לקח מתשדירי נאס"א.

כמובן שהיו גולשים נלהבים שהצהירו כי "מכיוון שזו הכף השנייה כבר שנמצאת על מאדים, בהחלט יש כאן סימן לחיים תבוניים", אך היו גם גולשים מעט יותר ריאליים דוגמת זה שהגיב כך: "כמו שיש כאלו שרואים פנים על עלי תה - אחרים רואים איש על הירח או סכו"ם על מאדים. אנחנו רואים מה שאנחנו רוצים לראות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר