"מתפלל לשלומו"

הנשיא ריבלין שוחח עם גפני על מצבו של מרן הגראי"ל שטיינמן

נשיא המדינה ראובן ריבלין שוחח בצהריים עם ח"כ משה גפני והתעניין בשלומו של מרן הרב שטיינמן המאושפז מאז יום ראשון. "אני מתפלל לשלומו", אמר ריבלין לגפני (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ריבלין אצל מרן הרב שטיינמן. ארכיון (צילום: משה גולדשטיין)

נשיא המדינה ראובן ריבלין התקשר בצהריים (רביעי) ליו"ר 'דגל התורה', חבר-הכנסת משה גפני, כדי לדרוש בשלומו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, המאושפז מאז יום ראשון בשל דלקת ריאות ומצוקה נשימתית.

"אני מבקש ממך לדרוש בשלומו של הרב, אני מתפלל לשלומו", אמר הנשיא ריבלין לח"כ גפני, ושמח לשמוע שהמצב של מרן השתפר מאז אושפז ביום ראשון.

הבוקר, דווח ב"כיכר השבת" כי ביום השלישי לאישפוזו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, מספרים מקורביו כי המצב יציב וכי אין שינוי של ממש ביממה האחרונה.

פרופסור מוטי רביד, המנהל הרפואי של 'מעייני הישועה', אומר הבוקר ל"כיכר השבת" כי אכן ההגדרה הינה שהמצב יציב. לדבריו "עדיין קיימת חולשה ויש קושי מסוים בנשימה. ביממה האחרונה לא חל שינוי משמעותי לטובה אולם המצב כפי שאמרתי הינו יציב".

לדבריו, "נכון שהתקווה היתה מלכתחילה שאולי כבר היום יוכל מרן ראש הישיבה להשתחרר ולשוב לביתו אולם המצב עדיין אינו מאפשר זאת". פרופ' רביד אמר עוד כי "קיווינו שההתקדמות תהיה מהירה יותר אולם עדיין אנו מקווים לטוב והמגמה החיובית לא נעצרה".

יצויין כי בתוך כך נמשכות התפילות ברחבי עולם התורה בכוללים ובהיכלי הישיבות בארץ ובתפוצות לרפואתו השלימה של מנהיגן של ישראל רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר