"ילדה מיוחדת"

ההספד של יהודה אבידן: שיעור באמונה

יהודה אבידן, שבתו שירה ע"ה, נפטרה הבוקר באופן פתאומי לאחר שסבלה כל חייה, ספד לה בבית העלמין באשדוד: "איך שהסתיים היום הולדת שלי היא אמרה לי להתראות" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם )

יהודה אבידן, שבתו שירה ע"ה, נפטרה הבוקר (רביעי) באופן פתאומי לאחר שסבלה כל חייה, והיא בת 13 וחצי בלבד, ספד לה בצהריים בבית העלמין באשדוד.

מאות מבני המשפחה והחברים השתתפו בהלוויה תוך שהם מתקשים לעצור את דמעותיהם ועומדים נפעמים אל מול השיעור באמונה של האב שהקדיש יחד עם רעייתו את כל חייהם למען בתם ע"ה, במסירות אין קץ.

קטעים מתוך ההספד הכואב של האב יהודה אבידן לבתו שירה ע"ה:

"מי שלא ראה את האור שלה, את החיוך שלה, לא יבין מה זה ילדה עם צרכים מיוחדים, ילדה מיוחדת, כמה שמחה היא מכניסה לבית, כמה אור, כמה היא איחדה את הבית, כמה היא ליכדה אותנו. בתים מתפרקים מדברים כאלו, אצל שירה זה היה הפוך, היא ליכדה ואיחדה אותנו, נתנה לנו כל מה שאפשר לבקש.

"לנו לא היה קשה. היה קשה דבר אחד, לנסות ולהבין, לאט לאט הצלחנו להבין מה זה הגדולה של ילדה כזאת. כמה אפשר לקבל ממנה, כמה אפשר ללמוד ממנה.

"ואני מרגיש חובה היום, מעבר להודות לבורא עולם, להגיד תודה רבה לאישתי היקרה, שלא השאירה אבן בעולם בכדי לנסות באמת רק לעשות לה טוב, ולילדים היקרים שלקחו את זה באופן אישי.

"היא חיכתה שיהיה לי יום הולדת אתמול, ואיך שהסתיים היום הולדת היא אמרה לי להתראות. וכך היא נפרדה מאתנו. מיתת נשיקה כפי שהיה מגיע לילדה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר