ההסלמה בקמפיין החרד"קים

ליברמן לחיילים: "מי שעושה לכם שיימינג עובד עבודה זרה"

שר הביטחון התייחס למאגר השיימינג נגד חיילים חרדים שנחשף ב"כיכר השבת": "מי שעושה את זה עובד עבודה זרה". רב עודד את החיילים החרדים: "הלוואי ובזכותכם נראה את המשיח". צפו (בלעדי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

שעות לאחר ששר הביטחון אביגדור ליברמן שלח מכתב לשר לביטחון פנים גלעד ארדן בו דרש כי המשטרה תחקור בראש סדר העדיפויות את מפיצי מאגר תמונות השיימינג שנחשף ב"כיכר השבת", הערב (חמישי) הדליק שר הביטחון נרות חנוכה יחד עם חיילים חרדים המשרתים בצה"ל.

בהדלקה שנערכה בקריה בתל אביב השתתף גם הרופא הקרבי החרדי הראשון בצה"ל, ד"ר שמוליק סוקליק. את החנוכיה הדליק הרב צבי קלבנאו יו"ר עמותת נצח יהודה ומרבני החיילים, במעמד השתתפו גם הרב יצחק בר חיים והרב דוד פוקס, מרבני 'נצח יהודה' וכן דוד הגר ממייסדי העמותה.

בנאום שנשא הרב יצחק בר חיים, הוא אמר לליברמן: "הגעת מארץ רחוקה לפני עשרות שנים והגעת לפסגה, מתוך שאיפה, אין לי ספק, הדברים הגיעו מתוך לב גדול, מתוך רוח מפעמת שבקרבך, רוח - לא של ישראל ביתנו - של ישראל מורשתנו".

האזינו: דבריו של ליברמן בפניי החיילים

הרב בר חיים המשיך ועודד את החיילים החרדים: "אתם לא רק משרתים בצבא, אתם בונים את הבניין הגדול, הרי כל שחרב בית המקדש זה היה בגלל שנאת חינם, פירוד לבבות ופלגנות. כשאתם עושים את מה שאתם עושים אתם משרתים את העם ואת הארץ ואתם יוצרים את החיבור של עם ישראל שזה הכוח ואחיזתנו כאן, תודה לכם".

הרב בר חיים הוסיף ובירך: "שנזכה בזכות האחדות, בזכות מסירות הנפש שלכם, בזכות הנתינה ללא גבולות שלכם, שנזכה להדליק את הנרות בבית מקדשנו ונזכה לראות את משיח צדקנו במהרה בימינו אמן" סיים הרב בר חיים.

השר ליברמן אמר באירוע כי "כל מי שעושה שיימינג לחיילים בשם התורה, הוא עובד עבודה זרה. זה לפגוע בקודש הקודשים של הישראליות".

כזכור, מוקדם יותר התייחס ליברמן לקמפיין השיימינג נגד החיילים החרדים שנחשף ב"כיכר השבת", ובמכתבים לשרת המשפטים איילת שקד ולשר לבטחון פנים גלעד ארדן כתב כי "מעבר לפגיעה בחיילים עצמם ובאלו השוקלים להתגייס, פעילות זו גם פוגעת בעקרון צבא העם ובעמידה ביעדי הממשלה בנושא גיוס חרדים".

בפניה לשרת המשפטים איילת שקד ביקש ליברמן משקד להנחות את אנשי משרדה להכין תיקוני חקיקה על-מנת שניתן יהיה לטפל בתופעת ההסתה נגד חיילים חרדים בצורה יעילה ולהחמיר את מדיניות האכיפה והענישה נגד הגורמים האחראים לה.

(באדיבות המצלם)

השר ליברמן כותב לשרים ארדן ושקד כי חשוב מאד שהמסר שיעבור מכל רשויות השלטון במדינה, החל ממשרדי הממשלה האמונים על הענין ועד לבתי המשפט ולמשטרת ישראל, הוא של אפס סובלנות וטיפול ביד קשה ובלתי-מתפשרת בתופעה בזויה זו של פגיעה במי שכל חטאם הוא הרצון והנכונות לשרת בצבא ההגנה לישראל.

השר ליברמן מציין כי פנייתו זו באה בהמשך לפנייה קודמת בענין, ולאחר שבעקבותיה כבר ננקטו צעדים נגד התופעה אך צעדים אלו אינם מספיקים ויש להמשיך ולטפל בה עד להפסקתה באופן מוחלט

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר