המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

היהודים בארץ ישראל, מתחילים להתעורר ולהבין שהערבים מסביבנו ובתוכנו לא רוצים שלום, רק מלחמה. גם השמאל והימין מבינים שאבו מאזן והערבים רוצים רק מלחמה (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא, מלך מלכי המלכים, מנהיג את העולם כולו בארץ ובשמיים. העולם שלו ולא של אף אחד אחר והוא יעשה את רצוננו כשאנחנו נתחיל לעשות את רצונו. בורא עולם לעולם לא יעשה את רצונך לפני שתעשה רצונו. הוא ברא אותנו כדי שנעשה רצונו ואחר כך יעשה את רצוננו. הוא אבא שלנו והוא המנהיג שלנו. בורא עולם מדבר דרך איתני הטבע, דרך ייסורים וסכסוכים בעולם ודרך דברים טובים, כדי שהיהודים יעלו לארץ ישראל להתיישב בארץ הקודש, להתיישב בנגב, להתיישב ביהודה ושומרון ובבנימין ולהתיישב בגליל המערבי וברמת הגולן. היהודים מכל העולם צריכים לבוא כדי לעזור לאחיהם בארץ הקודש. יהודי שמקיים 'ואהבת לרעך כמוך' - יתגשמו כל בקשותיו הטובות.

איתני הטבע ימשיכו לפגוע בעולם, רוחות קשות, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, רעידות אדמה, בעיות ותקלות בטיסות, ברכבות וברכבים. בשמיים, גבוה מעל כדור הארץ יהיו רוחות עזות וקשות שיסבכו, יבלבלו ושישבשו את הטיסות. יגרמו לרעידות במטוסי נוסעים בכל העולם. לא יהיה נוח, ירגישו פחד, רעד ואי-שקט ברוב הטיסות, בכל העולם.

כל היהודים בארץ ישראל הקדושה צריכים להיות מאוחדים ומלוכדים, זו שמחתו של הקדוש-ברוך-הוא. צריך לחזור בתשובה, לקיים את עשרת הדיברות, 'ואהבת לרעך כמוך' ו'דרך ארץ קדמה לתורה'. יהודים שאוהבים זה את זה - בורא עולם אוהב אותם וכשבורא עולם אוהב מישהו, הוא מגן עליו ונותן לו הכל.

חג חנוכה הוא חג אורים שמח כי כולם ביחד, הורים וילדים, סבים וסבתות, שמחים סביב הדלקת החנוכיה. זה האור הגנוז שמחבר אותנו עם הקדוש-ברוך-הוא, מאיר את הבית ונותן לנו חיים. האור הגנוז מטהר אותנו, מזכך אותנו ומאיר לנו את הדרך. זה קשר חזק בין היהודים לקדוש-ברוך-הוא. הנשמה שלנו מאש, חלק אלוקה ממעל, והקדוש-ברוך-הוא, אש אוכלה - האור הגנוז מחבר בינינו. חנוכה הוא חג של ניסים, נפלאות ושמחות, מעלה את הגבורה, האמונה וההתחזקות בבורא עולם.

מצרים, סיסי פתח פיו ורצה שהאו"ם יחליט נגד עם ישראל ונגד הבניה של ארץ הקודש, ומשך את הבקשה מיד. הקדוש-ברוך-הוא הניח את השרביט על משיח צדקנו, הכל משתבש ומסתבך לכל הגויים בעולם. סיסי הרגיש, אותתו לו משמיים שאם ימשיך עם ההצעה הזאת ויאשרו אותה באו"ם, בורא עולם ייקח לו את החיים. הוא הבין, פחד, נרתע וחזר בו. כמו שבורא עולם בא לאבימלך בלילה וכמו ששלח מלאך לבלעם להזהיר אותם - כך עשה הקדוש-ברוך-הוא. זה עניין של זמן, יהיו במצרים הפרעות קשות מאוד.

כולם כותבים על אובמה שבגד בישראל. הכל בטל ומבוטל מה שהחליטו באו"ם.

סוריה, לא יעזור כלום, אין שלום ולא יהיה שלום. כובשים כבשו, כובשים כבשו, כובשים כבשו, ברחו חזרו וכך ימשיך עד שתמחק לגמרי.

נסראללה וחיזבאללה מתגאה ומתנפח עד שיתפוצץ. מחכה לתחמושת ולנשק שיגיע אליהם מאיראן דרך סוריה. הקדוש-ברוך-הוא מגלה לצה"ל ולא נותן שיגיע אליהם.

תורכיה, הקדוש-ברוך-הוא מטפטף לארדואן, הקדוש-ברוך-הוא מתנגח בו, כדי שיפסיק להפריע לישראל. נותן לו מהלומות ובקרוב ביותר יפחד לצאת מהבית. רוב תורכיה נגד ארדואן, דאע"ש וחמאס מחפשים אותו.

אירופה ממשיכה להתמלא במיליוני פליטים ומסתננים שרוצים לכבוש את כל אירופה. אין קשר לאבו מאזן ולפלסטינאים, זו הוראה של בורא עולם להרוס את אירופה וחלק מאסיה. היהודים, שיברחו ויבואו לארץ הקודש. אם לא יהיו יהודים באירופה, יהיה שקט. בורא עולם לא ייתן לדבר קדוש וטהור לגור באדמת נכר.

החמאס ממשיך לחפור מנהרות. החמאס ודאע"ש יהרגו זה את זה. צה"ל צריך להיות ערני וקשוב יום ולילה בגבולות ישראל, מול רצועת עזה ומדבר סיני, יש להם תרגיל להפתיע. באוויר, צבא-הגנה-לישראל שולט בכל העולם, דרך המנהרות – צריך לפקוח עיניים חזק. השקט ברצועת עזה זו ערמומיות, זה הנחש תחת החולות. הם מתחזקים ומתכננים להפתיע ח"ו את ארץ ישראל. שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה ויהרגו זה את זה ויִכלו מן העולם.

עיראק, אין דין ואין דיין, הכל מחוק, מגדל בבל, אין בסיס.

איראן ממשיכה לתקוף בעקיפין את ישראל, נצמדת לרוסיה, פוחדת פחד מוות מעם ישראל, כי יודעת שהוא עם נבחר ואי אפשר לפגוע בו.

ירדן, מיליוני פליטים רומסים ואוכלים אותה – מתה ירדן.

עם ישראל, היהודים בארץ ישראל הקדושה, מתחילים להתעורר ולהבין שהערבים מסביבנו ובתוכנו לא רוצים שלום, רק מלחמה. גם השמאל והימין מבינים עכשיו שאבו מאזן והערבים רוצים אך ורק מלחמה.

עם ישראל אוהב שלום והם אוהבים מלחמה, חיים על חרבם, שחרבם תבוא בליבם.

ברוך ה' שפתח את עיני השב"כ והמוסד למצוא בחברון ובעוד הרבה מקומות וכפרים בארץ ישראל הקדושה, מחרטות ומפעלים לייצור נשק ותחמושת מתחת לבתים. ימצאו עוד הרבה מקומות ויגלו את המחתרת שרוצה להפתיע את עם ישראל, בורא עולם יפתיע אותם. הם צריכים להבין שלא מתעסקים עם היהודים. מי שמתעסק, מסתבך עם הקדוש-ברוך-הוא קשה ביותר.

לחברי כנסת נותנים רשות לבקר מחבלים ערבים בכלא ומטרתם לעשות מרד בכלא. דרך הטלפון מדריכים את הערבים הצעירים לפגוע ביהודים. בורא עולם פתח את עיניהם של עם ישראל. יש עוד חברי כנסת, בגלוי ובסתר, שמורדים בעם ישראל - יגלו את כולם.

השמאל התעורר והבין שצריך להתחבר עם הימין ולהתאחד, כי אין לנו ארץ אחרת. את היהודים בעולם מגרשים, רוצים לפגוע בהם קשות והם מגיעים לישראל, וליהודים בישראל אין לאן ללכת. אז כדאי לחזק את הימין והשמאל לגוף אחד שלם, כמו גוף האדם ולחזק את ארץ הקודש!

ארה"ב מתעוררת, שמחה ומאושרת. אזרחי ארה"ב הבינו שהנשיא החדש טראמפ, יש בו יושר, אמת וצדק וכל כולו דואג ורוצה להציל את ארה"ב והעולם. יעזרו לו משמיים, שתהיה לו ברכה והצלחה בתפקיד החדש.

רוסיה, כל העולם פוחד ממנה כי יש לה טילי אטום מסוכנים ביותר בעולם. פוטין אוהב מאוד את היהודים בישראל, אומר שהם עם מיוחד, חכמים, נבונים, אנשי שלום ואהבה, רחמנים, לא משנים את דתם ואת המסורת ונלחמים שיהיה שלום בעולם.

כל המזרח התיכון נהרס וארץ ישראל הקדושה שמורה ומוגנת. ענן אש עוטף את כל גבולות ישראל והיהודים מחובתם 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'.

מבקש הקדוש-ברוך-הוא מכל היהודים: 'לא להתבולל, לא להתבולל, לא להתבולל! אתם מרגיזים אותי מאוד!' כל יהודי או יהודייה שמתבוללים, בורא עולם לוקח להם את הנשמה הטהורה, כי אי אפשר לערבב אותה בגוי.

הורים, לשמור על ילדיכם משתיה חריפה, הימורים, התבוללות וסמים, זה דבר מסוכן ביותר לחיי אדם.

הקדוש-ברוך-הוא הורס את הרוע בעולם כולו ומעלה את הטוב, מתחיל מארץ ישראל הקדושה וממשיך לכל העולם.

כל העשירים, לתת מעשר וצדקה לאברכים, בתי כנסת, נזקקים ומקוואות, אם לא - הם יזדקקו לכסף.

הקדוש-ברוך-הוא נותן דברים חיים לארץ ישראל, ניסי ניסים, כדי שיאמינו בביאת המשיח - שזה עכשיו. הַמְתָנָה זו מתנה לביאת המשיח, כשכולם יצעקו – יתפרסם יותר בפרהסיה. הקדוש-ברוך-הוא עוזר לעם ישראל ומחזק את עם ישראל דרך משיח צדקנו.

רוב הבכירים ורוב גדולי ישראל מדברים על המשיח. הפה מדבר בלי להרגיש ולא מבינים איך דיברו דבר טוב כזה. כשיהודי כשר שמח - יש לו מעט נבואה. כשיהודי מתכוון לעשות טוב, עוזרים לו משמיים.

בקרוב יהיה גילוי מלא של המשיח בפרהסיה. כל העולם יידעו שהוא המשיח והוא יכוון את העולם כולו. כל העולם ירעדו מפחד מבורא עולם וממשיח עבדו!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר