טרור בירושלים

בקבוקי תבערה הושלכו על רכב בכביש רמות

מכוניתו של יוחנן, תושב ביתר עילית נרגמה בבקבוקי תבערה ליד קבר שמואל הנביא. הוא הצליח לברוח מהמקום בעור שיניו מבלי להיפגע. לדברי המשטרה זו לא הפעם הראשונה (ביטחון)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

נס חנוכה פרטי ליוחנן ש. תושב ביתר עילית שמכוניתו נרגמה בכביש רמות ליד קבר שמואל הנביא בבקבוקי תבערה רבים כשהוא מצליח לברוח מהמקום בנס מבלי להיפגע.

"זה היה בערך ב-2 בלילה נסעתי לבד ברכב במהירות גבוהה יחסית. הכביש היה ריק מרכבים כמעט. עברתי קצת לפני קבר שמואל הנביא מגבעת זאב לכיוון ביתר עילית" מספר יוחנן ל"כיכר השבת", "כחצי מטר ממני התחילו לזרוק עלי בקבוקי תבערה. זרקו לפחות 20 בקבוקים. מיד נסעתי ברוורס עד למטה במהירות גבוהה. כמובן תוך כדי שאני על הקו עם המשטרה".

לדבריו של יוחנן, השוטרים שהגיעו למקום אמרו לו שזו לא הפעם הראשונה שבשעה זו של הלילה מושלכים במקום זה בקבוקי תבערה על רכבים חולפים. "ניידות המשטרה היו במקום תוך פחות מדקה, אך אין לי מושג אם תפסו את המחבלים".

"השוטר הראה לי אחרי זה שבכל בקבוק היה דלק מספיק כדי לשרוף את כל הרכב שלי. כמה דקות אחרי זה הדלק עוד בער על הכביש", מספר יוחנן בהתרגשות עזה ומוסיף, "זה נס חנוכה הפרטי שלי".

מהמשטרה אישרו את הקריאה ואמרו כי הנושא נמצא בחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר