לקיים בנו חכמי ישראל

העתירו בתפילה: החמרה במצבו של מרן הגראי"ל שטיינמן

לאחר חמישה ימי אשפוז - החמרה והרעה במצבו של מרן הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, הסובל מקשיי נשימה וחולשה קיצונית | מרן הגר"ח קנייבסקי: להתפלל בהדלקת נרות שבת ולאחר מעריב (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

דאגה בכל רחבי העולם היהודי: בשעות הצהריים (שישי) חלה החמרה משמעותית והרעה במצבו הבריאותי של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, בן ה-103, המאושפז מאז תחילת השבוע, במחלקת טיפול נמרץ במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' בבני ברק.

בעקבות כך, הורה מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי להוסיף הערב אמירת פרקי תהילים לאחר תפילת מעריב - ולהוסיף שעת לימוד בליל שבת. כמו כן הורה כי על ציבור הנשים להתפלל בשעת הדלקת נרות לרפואתו.

במהלך סדרת בדיקות שנערכו, לקראת שבת, התברר כי חלה החמרה משמעותית במצבו הבריאותי של מרן הרב שטיינמן. ל'כיכר השבת' נודע כי הדלקת ממנה סבל ראש הישיבה לא נרפאה לגמרי ובנוסף קשיי הנשימה והשיעולים התכופים נמשכים, זאת לצד חולשה כללית וקיצונית ממנה סובל הרב.

בשעה האחרונה התקשר ראש הממשלה בנימין נתניהו לחבר הכנסת משה גפני וביקש להתעדכן במצבו הרפואי של מרן ראש הישיבה, בסופה של השיחה איחל ראש הממשלה רפואה שלמה למרן ראש הישיבה.

כמו כן נודע ל"כיכר השבת" כי בניגוד למתוכנן לא העבירו את מרן ראש הישיבה מהאשפוז במחלקת טיפול נמרץ והוא צפי להישאר לעת עתה במחלקה לאור ההחמרה.

פרופסור מוטי רביד מסביר ל"כיכר השבת" כי בהתחשב בגיל המופלג ובחולשה ממנה עדיין לא מצליח מרן ראש הישיבה להתאושש הרי שהמצב מצריך התייעצויות נוספות.

מקורביו של מרן הגראי"ל שטיינמן הודיעו בצהריים כי עקב החמרה קלה במצב בריאותו של מרן ראש הישיבה שליט"א, הציבור נקרא להרבות בתפילה לאבינו שבשמים.

מהמרכז הרפואי 'מעיני הישועה' נמסר כי "למרות שהחלים מדלקת הראות והשפעת מהן סבל ובימים האחרונים החל בהתאוששות, חלה התדרדרות כללית במצבו הרפואי.

"בהתייעצות שהתקיימה בין המנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד, מנהל טיפול נמרץ פרופ' אליהו סורקין, מנהל המחלקה הפנימית פרופ' אילן בנק ורופאו האישי של ראש הישיבה, פרופ' אברהם ויינברגר, הובעה דאגה רבה לשלומו של מרן מנהיג הדור. יחד עם כל העם היהודי בארץ ובתפוצות מתפללים אנו להחלמתו המהירה והשלמה".

התפללו לרפואה שלימה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר