בעקבות "כיכר השבת"

הנשיא ריבלין: "נעניק תמיכה גם לתלמידי חכמים וגם לחיילים החרדים"

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס היום לחשיפת 'כיכר השבת' על קמפיין השיימינג החדש שמנהלים הקיצונים נגד מאות חיילי צה"ל חרדים: "נמשיך להעניק תמיכה גם לתלמידי חכמים וגם לחיילים" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
רבלין מעניק את פרס מצטיין הנשיא לחייל חרדי (צילום: מתוך הפייסבוק של נשיא המדינה)

נשיא המדינה ראובן ריבלין מתייחס לפרסום ב"כיכר השבת" על השיימניג וההסתה כנגד חיילים חרדים שתמונותיהם פורסמו ברשת, בפוסט שהעלה היום לעמוד הפייסבוק שלו ציין הנשיא כי נחשף בעצב לכתבה ב'כיכר השבת' שחשפה את הקמפיין, ובהמשך הצהיר כי ימשיך לתמוך בלומדי התורה לצד תמיכה בצעירים חרדים שבחרו להתגייס.

הנשיא כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "בימים האחרונים נפוץ קמפיין מביש ומאיים אליו נחשפתי בעצב גדול באתר "כיכר השבת". גורמים קיצוניים מפיצים את תמונתם של חרדים המשרתים בצה"ל באיום מרומז לפגוע בהם ובמי שימשיך בדרכם".

הנשיא התייחס לקמפיין של העיתונאים החרדים שפרסמו את תמונותיהם באומץ רב נרתמו מובילי דעת קהל רבים בחברה החרדית להיאבק בקמפיין הנורא הזה ופרסמו בגאון את תמונתם במדים".

מתוך עמוד הפייסבוק של ראובן רובי רבלין

"אני מסרב להאמין שאיומים שכאלה ישאו פרי:" הוסיף הנשיא ריבלין: "בשנה החולפת זכיתי ללחוץ את ידו של הלוחם סמל נועם טובול מגדוד נצח יהודה כשהענקתי לו את פרס מצטיין הנשיא. יחד עם נועם התגייסו בשנים האחרונות עוד אלפי חיילים חרדים - מתוך אמונה בשותפות חוצה מגזרים תוך שמירה על ציפור נפשם ואמונתם גם בשירות הצבאי".

לדבריו: "אני עוד זוכר את ימיה הראשונים של המדינה בה לחמו בירושלים המופגזת כתף אל כתף חרדים אדוקים וחילונים גמורים, והגנו על אותו הבית".

ריבלין לא מבטל את החשיבות של לומדי התורה וכותב: "אנחנו נמשיך ונעניק לתלמידי החכמים ההוגים יומם ולילה כל תמיכה נדרשת ובאותה המידה נגן ונטפח את הצעירים החרדים המשרתים בצה"ל כדי שיוכלו להתהלך בגאווה במדי צה"ל בכל מקום שיבחרו".

הנשיא סיים את דבריו וכתב: ""שבת שלום לכם, גיט שאבעס, צעירים אמיצים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר