הרבו בתפילה

שבת מתוחה: לא חל שינוי במצבו של מרן הגראי"ל שטיינמן

גם במהלך השבת לא חל שינוי במצבו הרפואי של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן. "ראש הישיבה חלש מאוד ומתקשה לאכול ולהשתעל. הוא זקוק לתמיכה נשימתית" נמסר מבית החולים (חרדים,ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

רבבות עמך בית ישראל נשאו במהלך השבת האחרונה תפילות נרגשות בבתי הכנסיות ברחבי העולם היהודי לרפואתו של מנהיגן של ישראל, מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן המאושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים מעייני הישועה בבבני ברק.

בחצרות השונות ובהיכלי הישיבות מסביב לעולם נאמרו פרקי תהילים לרפואתו של מנהיג היהדות החרדית, בתקווה לשיפור במצבו הבריאותי, ונשים צדקניות קיבלו על עצמן בשעת הדלקת הנרות קבלות טובות לרפואתו של גדול הדור.

אלא שעם צאת השבת, נמסר מבית החולים כי לא חל שיפור במצבו של ראש הישיבה והוא עדיין מוגדר קשה.

תפילות לרפואת מרן ראש הישיבה, הערב בכותל המערבי (באדיבות המצלם)

ל'כיכר השבת' נודע כי במהלך סוף השבוע האחרון נכנס לחדרו של בבית החולים תלמידו חביבו הגאון רבי משה יהודה שניידר שהינו החברותא המיתולוגי של מרן ושוחח עימו בלימוד.

לאחר מכן שאל אותו במה להורות בשמו לעם ישראל ולבני הישיבות להתחזק לרפואתו והשיב לו מרן כי יש להתחזק בתורה.

מרן ראש הישיבה. ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הפרופ' מוטי רביד, המנהל הרפואי של בית החולים "מעייני הישועה" מסר ל"כיכר השבת" עם צאת השבת כי "אין שינוי, לא נראה כרגע שיפור מסויים. אנחנו ממתינים ללילה הקרוב. לא מדובר כרגע בכלל על שחרור - זה לא עומד כרגע על הפרק".

רביד מסביר כי בשל גילו של הרב, המצב מורכב מאוד. "יש לרב זיהום נשימתי, הוא חלש מאוד והוא מתקשה לאכול ולהשתעל. הוא זקוק לתמיכה נשימתית... הסיפור מורכב מאוד".

ל"כיכר השבת" נודע כי למרות מצבו הרפואי הקשה, הדליק מרן הגראי"ל שטיינמן בכל יום את נרות החנוכה.

בתוך כך, הערב (מוצאי שבת) שוחח יו''ר האופוזיציה בוז׳י הרצוג עם חברי הכנסת משה גפני ויעקב אשר ודרש בשלומו של מרן ראש הישיבה ואיחל לו בריאות טובה ורפואה שלמה.

תפילות לרפואת מרן ראש הישיבה בהיכל ישיבת 'עטרת שלמה' במודיעין עלית

ביום שישי, זמן קצר לפני כניסת השבת, התקשר ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני, והתעניין במצבו הרפואי של מרן הגראי"ל שטיינמן. במהלך השיחה, ביקש ראש הממשלה לאחל רפואה שלימה למרן.

כאמור, בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ נערכו בליל שבת עצרות תפילה. בהיכל ישיבת פוניבז' נערכה בהוראת ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין תפילת רבים בליל שבת בהשתתפות אלפים מתושבי העיר ותלמידי הישיבה. בבית הכנסת לדרמן, הורה מרן הגר"ח קניבסקי למקורבו רבי אליהו מן לומר פרקי תהילים לרפואת מרן לאחר תפילת שחרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר