השמעת בכורה

יוסי גרין מגיש: "הנרות הללו" מיוחד ל-"זאת חנוכה"

רגע לפני שמסתיים לו חג האורים, מגיש גדול המלחינים במוזיקה היהודית יוסי גרין לחן חדש ל-"הנרות הללו", בעיבודו של הטאלנט הצעיר מנדי הרשקוביץ (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יחסי ציבור)

רגע לפני שמסתיים לו חג האורים, מגיש גדול המלחינים במוזיקה היהודית יוסי גרין לחן חדש ל-"הנרות הללו", בעיבודו של הטאלנט הצעיר מנדי הרשקוביץ.

יוסי גרין מספר: "כשהייתי בן 18 בערך, שמעתי לראשונה את קול השירה הראשון אשר למעשה ריגש אותי. מאחורי קול השירה עם הצבע והאופי היהודי הייחודי היה בחור צעיר בשם בנצי שכטר, האלבום היה של "תזמורת נגינה" עם הלהיט באותה תקופה "חזק ימלא משאלותינו". כשרון נוסף שהשתתף בעיבודים באלבום הוא ישראל לאם.

יוסי גרין

השילוב בין קול השירה העשיר של בנצי, עם העיבודים הטריים והמרגשים של ישראל לאם, והאנרגיות המתפוצצות של תזמורת נגינה הצעירה, סחפו אותי לתוך מסע חיי המוזיקה היהודית. השירה והעיבודים עם התזמורת שהוקמה זה עתה על ידי מוזיקאים יהודים צעירים ומוכשרים לחלוטין, הביעו את עצמם עם סגנון ומרץ שלא נשמעו עד אז.

בשבועות האחרונים היתה לי סגירת מעגל אישית כשנתכבדתי לכתוב לחן עבור ר' בנצי שכטר (כיום סבא...) לשיר דואט יחד עם נכדו מנדי לשקוביץ' שנכנס לנועם עול מצוות, למילים המיוחדות מתוך "הנרות הללו" - חג חנוכה שמח לכם!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר