התבטאות ראשונה

נשיא תוניסיה מאשים את ישראל בחיסול מהנדס החמאס

לפני כשבועיים חוסל בתוניסיה מוחמד א-זווארי, מהנדס המל"טים של חמאס, במבצע מזהיר שיוחס ל'מוסד' הישראלי. הנשיא התוניסאי מביע את דעתו בנדון ומבטיח לטפל בישראל (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כרזת האבל של חמאס (צילום: מתוך התקשורת הערבית)

"מחקירת החיסול מסתמן שידיים זרות ביצעו את ההתנקשות", אומר היום (ראשון) נשיא תוניסיה אלבאג'י קאיד סבסי, בהתבטאות ראשונה כשבועיים לאחר חיסול מהנדס המל"טים של החמאס מוחמד א-זווארי.

בנאום שהוא נשא לרגל השנה האזרחית החדשה, נקט הנשיא בכתובת הברורה להאשמותיו: "קיים חשד שישראל מעורבת" בחיסול המסעיר, והוסיף כי "השלטון יודע כיצד להתמודד עם ישראל".

הוא אף הזכיר, כי בעקבות פעולה של ישראל נגד מפקדות אש"ף בטוניסיה ב-1985, פנתה מדינתו למועצת הביטחון שגינתה בעקבות כך את ישראל וקבעה כי לתוניסיה קיימת הזכות לתבוע פיצויים ממנה.

כזכור, לפני כשבועיים חוסל בתוניסיה מוחמד א-זווארי, מהנדס המל"טים של חמאס, במבצע מזהיר שאותו מייחסים מקורות זרים ל'מוסד' הישראלי. בחמאס אישרו כיממה לאחר הדיווח הראשוני על החיסול, שמומחה המל"טים אכן היה חבר בזרוע הצבאית של ארגון הטרור ומחלוצי פרויקט פיתוח המזל"טים מסוג "אבאביל".

החמאס האשים בחיסול את ישראל, וגם בתוניסיה ייחסו את הירי בא-זווארי שנורה למוות ברכבו מטווח קצר בעיר ספאקס שבמרכז המדינה - למוסד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר