"החלטה מוסרית"

מכונות המזל הושבתו ושר האוצר הביע את שמחתו

כבר כמה שעות ש-150 מכונות המזל של מפעל הפיס מושבתות. משרד האוצר שיזם את ההליך - שאינו סופי - מרוצה, והעומד בראשות המשרד לא הסתיר את שביעות רצונו (כלכלה, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מכונות מזל (צילום: shutterstock)

בהודעה רשמית שמוציא הבוקר (ראשון) מפעל הפיס, החל מאמש בחצות הופסקה פעילותם של מכונות המשחק והגרלות ה-KENO, בעקבות הוראת משרד האוצר. "מכירת כל שאר המוצרים נמשכת כרגיל", מבהיר מפעל הפיס, אך 500 מכונות מזל שהיו פעילות ב-150 נקודות מכירה - כבר אינן פעילות.

"בנוסף, בשבועות האחרונים נערכו דיונים אינטנסיביים עם משרד האוצר כדי להגיע להסכמה על חידוש ההיתר, ומשלא סוכמו כל הנקודות הוחלט להאריך את ההיתר הקודם במטרה להגיע להיתר ראוי על דעת הצדדים תוך ימים אחדים", נאמר בהודעה. "מפעל הפיס יקיים כל סיכום שיושג בין הבעלים - הרשויות המקומיות לרגולטור - האוצר, וימשיך את פעולותיו הברוכות למען החברה בישראל".

בתום ישיבת הממשלה הבוקר, התייחס שר האוצר משה כחלון להחלטה על הסרת מכונות המזל של הפיס: "לפני כחצי שנה הודענו שלא יהיו יותר מכונות מזל במדינת ישראל ואני מאוד שמח שמהיום אין יותר הימורים במכונות מזל בישראל", אמר כחלון.

לדבריו, "ההחלטה להסיר את מכונות המזל תציל אלפי משפחות שאפילו לא ידעו לאיזה מעגל הן היו עלולות להיכנס. ההחלטה הזאת היא בגדר פיקוח נפש והצלת משפחות. ההחלטה הזאת היא החלטה מוסרית, נכונה וצודקת. הימורים הם דבר רע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר