ראש הממשלה ייחקר מחר באזהרה במשרדו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר מחר במעונו בירושלים. נתניהו נחשד בקבלת טובות הנאה מאנשי עסקים. על פי הדיווחים, נתניהו הודיע לחוקרים כי לא יוגבלו בזמן (חדשות, בארץ)

בנימין נתניהו, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר מחר (שני) במעונו בירושלים בשתי הפרשות המיוחסות לו. על פי פרסומים שונים ראש הממשלה חשוד כי קיבל כביכול טובות הנאה מאנשי עסקים בתמורה לקידום עניניהם. ראש הממשלה הודיע לחוקרים כי חקירתם לא תוגבל בזמן.

נציין כי גורמים במשטרה טענו אמש כי הם מתקשים בתיאום מועד חקירה עם לשכת ראש הממשלה וראש אגף החקירות במשטרה פנה ללשכת נתניהו כבר לפני חמישה ימים כדי לתאם מועד אבל לא נענה.

הבוקר התייחס ראש הממשלה לחקירות נגדו ובישיבת שרי הליכוד אמר נתניהו: "אני מציע לאופוזיציה להירגע ולשלוח צפירת הרגעה לחייטים", אמר נתניהו בישיבת שרי הליכוד.

בתוך כך ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) מקדם הצעת חוק על פיה תיאסר חקירה של ראש ממשלה במהלך כהונתו. יושב ראש הקואליציה דוד ביטן המקדם את החוק אמר היום בשיחה עם חדשות 2 כי המשטרה סורקת את נתניהו במסרקות ברזל ובשל כך, יש צורך בתגובת נגד של המערכת הפוליטית. הוא מדבר על המודל הצרפתי לפיו ראש הממשלה נהנה מחסינות מחקירות משטרתיות כל עוד הוא מכהן בתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר