שוב, ראש ממשלה בחקירה

נתניהו ייחקר הבוקר בביתו; החשד - קבלת טובות הנאה

הבוקר, זה יקרה. חוקרי המשטרה בראשות ראש יאח"ה יגיעו למעונו הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובמשך שעות יחקרו אותו בחשד לקבלת טובות הנאה משני אנשי עסקים. כל הפרטים (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתניהו. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לאחר שבועות של דיווחים שונים בכלי התקשורת על החשדות החדשים ובתום מאמצים של חוקרי המשטרה לתאם מועד מוסכם, הבוקר (שני) זה יקרה.

חוקרי המשטרה, בראשות ראש יאח"ה (היחידה הארצית לחקירות הונאה) תת-ניצב כורש ברנור, יגיעו למעונו הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שם יציגו בפניו כי הוא חשוד בקבלת טובות הנאה, כנראה בהיקפים גדולים, משני אנשי עסקים בארץ ובחו"ל.

לאחר שאתמול טענו כי הם מתקשים לתאם מועד חקירה עם ראש הממשלה, בשעות הערב, דווח ב'חדשות 2', כי הצדדים הגיעו להבנות באשר למועד החקירה והיא תיערך הבוקר.

עם זאת ייתכן וראש הממשלה יבקש לדחות מעט את תחילת מועד החקירה או במידה והיא תתחיל בבוקר כמתוכנן, לעצור את החקירה לזמן מה, כדי להשתתף בהלווית פרופ' יעקב נאמן ז"ל, שתערך בשעה 12:00.

החוקרים מצדם דרשו לפחות ארבע שעות חקירה - לחקירה הראשונה, נתניהו הבהיר לחוקרי המשטרה כי הוא לא מגביל את החקירה בזמן והיא תימשך ככל שיידרש.

מיד לאחר החקירה, יפרסם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הודעה בה יפורטו החשדות נגד נתניהו, בגינם החליט מנדלבליט לפתוח בחקירה.

אתמול בבוקר התייחס ראש הממשלה לחקירות נגדו ובישיבת שרי הליכוד אמר כי "אני מציע לאופוזיציה להירגע ולשלוח צפירת הרגעה לחייטים".

מלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה: "כל הפרשיות כביכול התבררו כעורבא פרח וכך יהיה גם לגבי הטענות המתפרסמות בתקשורת כעת. אנו חוזרים ואומרים: לא יהיה כלום - כי אין כלום".

בתוך כך ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) מקדם הצעת חוק על פיה תיאסר חקירה של ראש ממשלה במהלך כהונתו. יושב ראש הקואליציה דוד ביטן המקדם את החוק אמר ל'חדשות 2' כי המשטרה סורקת את נתניהו במסרקות ברזל ובשל כך, יש צורך בתגובת נגד של המערכת הפוליטית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר