ניחום של שלום

תיעוד: האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא ניחם את יהודה אבידן

לצד רבנים ואישי ציבור שבאו לנחם את משפחת אבידן באבלם על פטירת בתם שירה ע"ה, בלט ביקור הניחומין של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא, שסיים נתק ארוך במשפחה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
רבי יקותיאל מנחם את יהודה אבידן, הבוקר (באדיבות המצלם )

בשבוע האחרון הגיעו מאות מנחמים, בראשם רבנים ואישי ציבור, לביתו של בכיר ש"ס יהודה אבידן באשדוד, היושב שבעה על בתו שירה ע"ה שנפטרה בשבוע שעבר.

ביקור התנחומים שמשך את תשומת הלב הגדולה התרחש הבוקר, בבואו של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא, קרוב משפחתו, לנחם, זאת לאחר שנים של נתק.

חבר קרוב מספר ל"כיכר השבת" כי לפני כשמונה שנים היה איזה ויכוח על קרקע באשדוד וקישרו את השם של יהודה אבידן לסיפור ומאז נוצר מתח ארוך. "הנתק הזה השפיע על משפחת אבוחצירא", הוא מספר, "והיום זה נגמר. מתוך האבל הגדול הגיע השלום".

"התמונה של רבי יקותיאל לצדו של יהודה היא תמונה של שלום בתוך משפחת אבוחצירא, משפחה שמשתתפת באבל הגדול של בן המשפחה היקר", הוא מוסיף.

על הקשר המשפחתי בין השניים הוא מספר כי "יהודה אבידן הוא הנכד של רבי יצחק אבוחצירא - הבבא חאקי מרמלה, אחיו של הבבא סאלי שהוא הסבא של רבי יקותיאל".

בתוך כך, הרבנית מזל אבוחצירא, אשתו של הרב, הגיעה לאחר מכן לנחם את האמא, גאולה אבידן, ואף הביאה עוגות לבית האבלים וישבה במשך שעה ארוכה לנחם ולעודד את בני המשפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר