אחרי 15 שנה

היחצ"ן של יניב בן משיח עזב; "משהו רע עובר על יניב"

היחצ"ן אביאל נחום שהלך עם הזמר במשך 15 שנה החליט לנטוש אותו. גורם בתעשייה: "השיר החדש הוא רק המסר הרע לציבור אבל זה משהו שקרה כבר בחודשים האחרונים" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הראש בעננים. אביאל יאיר נחום ויניב בן משיח (צילום: מתוך פייסבוק)

במשך למעלה מחמש עשרה שנה אביאל יאיר נחום, יחצן מוכר במוזיקה המזרחית, היה איש יחסי הציבור של הזמר יניב בן משיח. השניים צעדו יחד במשך שנים ארוכות והתפתחו זה לצדו של זה כשיניב הופך לזמר מוכר ונחום הופך ליחצן המוביל בקרב זמרי המוזיקה הים תיכונית הדתית.

אך לא עוד, ל"כיכר השבת" נודע כי בחודשיים האחרונים הקשר בין השניים עלה על שרטון או אולי יותר מדויק בגלל סרטון, עד כדי עימות פנימי שהוביל לנתק מוחלט ויניב בן משיח שכר את שירותיו של יחצן חדש - משה זיו.

כאמור, אביאל יאיר נחום נחשב לאחד היחצנים "החזקים" בתחום המוזיקה המזרחית. בין לקוחותיו נמצאים חיים ישראל, יובל טייב וזיו יחזקאל.

"משהו רע עובד על יניב בחודשים האחרונים", מספר גורם בתעשייה: "השיר שהוציא אתמול ("הראש בעננים" י.כ) זה רק המסר הלא טוב שיצא לציבור מיניב, אבל זה משהו שקרה בחודשים האחרונים, הוא חייב להתאפס".

יניב בן משיח ויחצנו לשעבר אביאל נחום (צילום: עזריאל משה)

עם זאת אומר גורם בתעשייה: "יניב חזק מאוד בתעשיית המוזיקה המזרחית, הוא במשבר, גם אם הוא לא חושב כך, אבל הוא גדול וחזק בשביל לעבור את זה בהצלחה, ומקווה שכל גם יקרה".

כזכור, אתמול דווח ב"כיכר השבת" כי לאחר שיניב בן משיח הוציא את השיר החדש והשנוי במחלוקת 'הראש בעננים' הוחלט ברדיו 'קול ברמה' שלא להשמיע את שיריו בתחנה.

השיר"הראש בעננים", עורר סערה מיד עם צאתו. בטור ביקורת שפורסם הבוקר ב"כיכר השבת מוזיקה" לאחר צאת השיר-קליפ נכתב כי "הזעזוע שהוא מותיר בלב הצופה נובע יותר מהפן הוויזואלי והחוויתי מאשרר הפן הטקסטואלי והמהותי. הטעם שנותר בפה הוא די נוראי אך קצת מבולבל ומסוכם פחות או יותר כ"מה זה לעזאזל הזוועה הזאת?".

במילות השיר נאמר בין השאר: "תמזוג כוסית ראשונה נעשה כולם לחיים, בכוסית השנייה נהיה כמו משפחה, אז תבוא תביא חיבוק, השמחה תבוא בדוק עד אליך. הראש בעננים הלב רק מסתחרר, תתן לעצמך פשוט להשתחרר, וכל הלילה רק תהיה כאן מאושר, כי כל מה שקורה כבר לא יחזור מחר!".

עמירם בן לולו, העורך המוזיקלי הראשי של "קול ברמה" מסר: "אהבתנו לזמר יניב בן משיח אינה מוטלת בספק ויעיד על כך השת"פ הפורה במשך השנים, עם צאת השיר החדש ובהתייעצות עם הנהלת התחנה הוחלט להקפיא כרגע את שיריו. עם כל הצער שבדבר, לפני הכל אנחנו מחויבים למאזינים עם תכנים שמתאימים לתחנה חרדית וכך נמשיך עד שהשיר הנ"ל יוסר מסדר היום".

משה זיו מ"זיו תקשורת" שמייצג את יניב בן משיח, מסר כי "אנחנו שמחים יחד עם כל האנשים שמפרגנים לנו ומקבלים כל בחירה באנרגיות חיוביות. מאחלים כל טוב לעם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר