השוטרים פשטו עם שחר

סוכן שתול הפליל 17 חשודים בסחר בנשק ובסמים

סוכן משטרתי שהופעל במשך כמה חודשים בערים וכפרים בצפון, אסף ראיות מפלילות נגד 17 חשודים שנעצרו הבוקר בפשיטה של כ-200 שוטרים על בתיהם בנצרת, אום אל-פחם ועוד (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכוחות יוצאים למבצע המעצרים (צילומים: דוברות המשטרה)

הבוקר (שני) ניתן האות, ולאחר מספר חודשים בהם הופעל סוכן חשאי בקרב עבריינים ברחבי הצפון, יצא לדרכו מבצע רחב של חיפושים אחר חשודים ומעצרם. במהלך הפעלתו של הסוכן, הוא ביצע מספר רב של עסקאות בתחום אמצעי הלחימה והסחר בסמים תוך איסוף ראיות מפלילות כנגד עבריינים מובילים.

למבצע החיפושים והמעצרים קדם טקס הענקת תעודת שוטר ואקדח לסוכן על ידי מפקד מחוז צפון ומפקד ימ"ר צפון, ובכך הוא הפך לשוטר במשטרת ישראל, כנהוג במקרים שכאלו.

הפעילות הממושכת הסמויה והמבצע הבוקר נערכו בנצרת, נין, שיבלי, עפולה, עילוט, אום אל פחם וערערה. כ-200 שוטרים פשטו על בתיהם של 17 חשודים, בשנות העשרים לחייהם, ובנוסף נתפסו סמים מסוכנים בכמויות שונות, חמישה כלי רכב ואלפי שקלים במזומן.

הסוכן הסמוי מדבר (צילום: דוברות המשטרה)

העצורים הובאו לדיון לשם הארכת מעצרם בבית משפט השלום נבצרת. יצויין, כי צפויים מעצרים נוספים.

מדוברות המשטרה נמסר, כי "המבצע והפעלת הסוכן מצטרפים לשורה ארוכה של פעילויות ומבצעים שביצעה משטרת ישראל בשנים האחרונות, במישור המודיעיני, המבצעי והחקירתי, לרבות באמצעות הפעלת סוכנים אמיצה, יצירתית ומוקפדת".

"מאבקה הנחוש של משטרת ישראל בשיתוף פעולה עם רשויות האכיפה כנגד הפשיעה החמורה והאלימה, בדגש על תופעת הנשק הבלתי חוקי במגזר הערבי, סחר באמל״ח לסוגיו, סחר בסמים ואלימות במסגרת סכסוכים בין גורמים עברייניים - תופעות הפוגעות בראש ובראשונה בציבור הנורמטיבי, הן במגזר הערבי והן בכלל ומסכנות באופן ממשי את שלום הציבור וביטחונו - הניב עד כה חשיפות וביסוס ראיות כנגד מאות עבריינים משפיעים, הרחקתם מהרחוב ופגיעה בתשתית הכלכלית המאפשרת את פעילותם העבריינית ומופקת ממנה", אומרים במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר