נבדק חשד להצתה

בית הוריה של ענבל אור עלה אתמול בלהבות

האם ביתה של יזמית הנדל"ן שקרסה בקול רעש גדול לפני כמה חודשים, נשרף אתמול במזכרת בתיה כך סתם במקרה, או הוצת על רקע הסתבכויותיה הפיננסיות של הבת ענבל? (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ענבל אור. ארכיון (צילום: עמית שאבי, כלכליסט)

השריפה אתמול (ראשון) במזכרת בתיה, עוד עשויה להתברר כמשמעותית בהרבה משהיה נראה תחילה. כוחות הכיבוי שהוזעקו לבית מגורים, גילו נזק קל במקום אך לא נפגעים.

מיד בתום פעולות הכיבוי, פתחה המשטרה בחקירת האירוע בחשד שמדובר בהצתה. אך כעת התפרסם בחדשות 2, כי במקום מתגוררים הוריה של אשת הנדל"ן ענבל אור, ויתכן כי הוא הוצת על רקע הליך פשיטת הרגל של הבת.

כזכור, לפני כחודשיים פנתה רשות המסים לבית המשפט, בבקשה להסיר את העיקולים והחילוטים מכוח חוק איסור הלבנת הון, ובית המשפט אישר את הסרת החילוטים מעל חשבונות הבנק ורכושה של אשת הנדל"ן לשעבר.

מוקדם יותר, בפברואר, נעצרה אור לאחר חקירה סמויה של מספר חודשים, בחשד להעלמות מס המיוחסות לה ולסמנכ"ל הכספים של "קבוצת ענבל אור". החשדות נגדה כללו העלמת עסקאות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, שאור ביצעה לכאורה באמצעות החברות שבבעלותה, והוצאת חשבוניות כוזבות. עוד לא הוחלט האם להגיש נגדה כתב אישום, והדבר נתון לבחינת הפרקליטות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר