"סבלה, וממשיכה לסבול"

אב שהתעלל בבתו ונשלח לכלא - יפצה אותה במיליון וחצי שקל

האבא, בן לאחת החסידויות המפורסמות, תקף את בתו באכזריות במשך כשנתיים וחצי בהיותה ילדה. נגזרו עליו 12 שנות מאסר - וכעת, גם פיצוי כספי בסך כמיליון וחצי (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בית המשפט לענייני משפחה בירושלים פסק היום (שלישי) פיצויים בסכום של כמעט מיליון וחצי שקל, אותם יהיה חייב לשלם אב חרדי לבתו אותה תקף במשך כשנתיים וחצי. הפיצוי הכספי ישולם במקביל ל-12 שנות מאסר שכבר נגזרו עליו בשל מעשיו.

הבת, היום אישה בת 34, טענה בתביעה הכספית שהגישה נגד אביה, כי היא סובלת מהפרעה נפשית פוסט טראומטית, בעקבות מעשי אביה. יצויין, כי האב הודה שתקף את בתו, כמעט מדי לילה, מאז שהיא הייתה בת 14 עד לגיל 16 וחצי.

האב שהורשע בשבעה סעיפי אישום, כבר נידון כאמור ל-12 שנות מאסר.

"כתוצאה מהתעללות הנתבע בה", נכתב בתביעה, סבלה הנתבעת - וממשיכה לסבול - מנזקים רבים: בעיות נפשיות ותפקודיות שונות, דימוי עצמי נמוך, דיכאונות, התפרצויות והתקפים רגשיים, אי יכולת תפקודית יום יומית בחיי המשפחה, בטיפול בילדיה ובחייה האישיים".

כמו כן, "היא מתקשה למצוא עבודה ולהתמיד בה, בשל מצבה הנפשי, והיא מטופלת בתרופות פסיכיאטריות - כל זה כתוצאה מהתעללותו של אביה".

שופט בית המשפט לענייני משפחה, שלמה אלבז, קיבל רק באופן חלקי את תביעתה של הבת, וקבע כי האב יפצה את בתו בסך של 1,392,841 שקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר