עובדות המועצה הדתית באשדוד: אנחנו מקופחות

עובדות המועצה הדתית באשדוד, בתחום המקוואות, טוענות כי המועצה הדתית לא משלמת את המגיע להן על פי חוק ומאיימת עליהן שלא יתבעו ושהן חוטאות (חדשות, בארץ)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

יותר מחמישים עובדות במועצה הדתית באשדוד בתחום המקוואות דורשות מהמועצה הדתית פיצויים בסך כולל של יותר מ-20 מיליון שקלים, הן טוענות לניצול מתמשך בעבודתם לאחר שלטענתן במשך שנים קיפחו אותן.

העובדות טוענות כי במועצה הדתית מתנכלים להם על עצם דרישתם לקבל את המגיע להן ולדברי המועצה הדתית מאבק העובדות נוגד את הדת והן בגדר חוטאות.

במכתב ששלחה למועצה הדתית עו"ד נאוה פינצ'וק אלכסנדר נציגת העובדות נדרשת המועצה הדתית לשלם את כל סכומי הכסף המגיעים לעובדות.

במכתב נטען כי "מרגע שגילתה המועצה הדתית שמרשותינו 'מעזות' לדרוש את שמגיע להן, החלה מסכת פעולות תגמול תוקפניות שכל תכליתה להלך עליהן אימים. כך למשל, נשלח אליהן מכתב מרב שהגדיר את דרישתן לתשלום זכויות 'מהדברים החמורים ביותר', וקרא להן לבטל מידית את פעולותיהן. בעלי תפקידים במועצה מתנכלים להן". נאמר במכתב עורכת הדין אלכסנדר

"במועצה הדתית מתנכלים לנו על עצם הדרישה שלנו לבקש את שמגיע לנו ומאיימים עלינו שאנו חוטאות בכך שאנו מבקשות את הכספים הם רוצים שלא נדרוש את הכסף שמגיע לנו", טוענות העובדות.

עיקר טענת העובדות היא שהמועצה לא משלמת להן את שכר המינימום ושעות נוספות בלילות, בשבתות ובחגים.
בנוסף לא משולם להן זכויות בסיסיות דוגמת דמי הבראה, ימי חופשה וקרן פנסיה.

במועצה הדתית אשדוד סרבו להגיב לדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר